OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som Ekonomiassistent på ett internationellt företag med sitt svenska kontor beläget i Skarpnäck.I rollen som ekonomiassistent kommer du att ansvara för leverantörsreskontrans hela flöde, bl.a. ankomstregistrering, löpande bokföring och avstämningar.I ditt arbete kommer du ha mycket kontakt med företagets Shared Service Center beläget på Irland varför god kommunikationsförmåga på engelska är en grundläggande förutsättning. Bakgrund: *Du har minst 2 års erfarenhet av att arbeta med hela leverantörsreskontraflödet *Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i JD Edwards alternativt Oracle, du har också goda kunskaper i Microsoft Office främst Word och Excel *Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i ett internationellt företag Person: Som person är du noggrann och du är alltid mån om att leverera högsta kvalite i ditt arbete.Du är självgående, ansvarsfull samt har förmågan att prioritera.Vidare är du målmedveten och har ett stort fokus på att alltid möta deadlines.Du kommer att rekryteras till vår kund på ett ettårsvikariat med möjlighet till förlängning.Detta är en heltidstjänst med start senast den 15 april 2009.Skicka in din ansökan omedelbart!Dina ansökningshandlingar ska innehålla personligt brev och meritförteckning på engelska.Märk din ansökan "Ekonomiassistent 4057".
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Nathalie Johansson
0858804337
Christin Rach
Konsult Andreas Stenlund
08 588 043 59
Konsult David Albenius
08 588 043 88
Researcher Carolina Osterman
0858804308
0704506006
Researcher Carolina Osterman
08-588 043 08
070-450 60 06
Rekryteringskonsult Mari Jehrlander
08-588 043 67
Rekryteringskonsult Ulrika Lind
0858804306
0704506004
Researcher Carolina Osterman