OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som Ekonomiassistent på ett trevligt och spännande företag i Stockholms city.Du kommer att ansvara för leverantörsreskontran för företagets största kund.Arbetsuppgifter: *Dagligen ta emot och bokföra leverantörsfakturor som är ställda till kundens bolag *Bevaka förfallodatum och upprätta betalningsfiler regelbundet till bolagsansvariga *Kontroll av korrekt momsgrad för fastigheten *Kontakt med leverantörer vid adressändringar, felställda fakturor eller krediteringar *Upprätta och skicka ut kundfakturor i samarbete med bolagsansvarig *Avstämning månatligen av reskontran mot huvudboken Bakgrund: *Flera års erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra *Du har mycket goda kunskaper i engelska, i tal och skrift *Erfarenhet av Agresso är ett krav, du har också goda kunskaper i Microsoft Office främst Word och Excel *Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta på ett fastighetsbolag Person: Som person är du noggrann och är alltid mån om att leverera högsta kvalite i ditt arbete.Du är självgående, ansvarsfull samt har förmågan att prioritera.Vidare är du flexibel och trivs på en arbetsplats där det händer mycket.Tjänsten är ett konsultuppdrag med start i februari 2009, heltid.Skicka in din ansökan omedelbart!Dina ansökningshandlingar ska innehålla personligt brev och meritförteckning.Märk din ansökan "Ekonomiassistent 3887".
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Nathalie Johansson
0858804337
Christin Rach
Konsult Andreas Stenlund
08 588 043 59
Konsult David Albenius
08 588 043 88
Researcher Carolina Osterman
0858804308
0704506006
Researcher Carolina Osterman
08-588 043 08
070-450 60 06
Rekryteringskonsult Mari Jehrlander
08-588 043 67
Rekryteringskonsult Ulrika Lind
0858804306
0704506004
Researcher Carolina Osterman