OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hays söker för kunds räkning en kontorsassistent!- Kunden är ett globalt företag inom klädbranschen med butiker över hela världen som under våren öppnar kontor i Stockholm.De söker nu en ung driven medarbetare som inte är främmande för en eventuell introduktionsperiod utomlands.Tjänstebeskrivning: I rollen som kontorsassistent kommer du att fungera som navet på det nya Stockholmskontoret.Du kommer att ha en central roll vid uppstarten och det är viktigt att du trivs i en föränderlig miljö.Fokus kommer att ligga på administrativa uppgifter, telefon, uppdatering av hemsida samt introduktion av nyanställda.Vidare kommer du att vara ekonomichefen behjälplig med diverse samt avlasta butiksansvariga. I arbetsuppgifterna ingår: . Allmänna administrativa uppgifter . Växel/reception . Kontorsassistans . Support . Registrering och uppdatering av intern hemsida . Lättare ekonomiuppgifter . Support till butikerna Kvalifikationer: . Erfarenhet av administrativt arbete och en liknande roll . Goda kunskaper i Officepaketet . Svenska och engelska i tal och skrift, spanska är meriterande Som person är du är serviceinriktad, effektiv, noggrann och har ordningssinne samt god prioriteringsförmåga.Du är inte rädd för att fatta egna beslut samt är ansvarstagande.Du är bra på att hantera stressiga situationer.Du har god samarbetsförmåga, men kan även arbeta självständigt. Arbetstider: Heltid Märk din ansökan "Kontorsassistent".
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Nathalie Johansson
0858804337
Christin Rach
Konsult Andreas Stenlund
08 588 043 59
Konsult David Albenius
08 588 043 88
Researcher Carolina Osterman
0858804308
0704506006
Researcher Carolina Osterman
08-588 043 08
070-450 60 06
Rekryteringskonsult Mari Jehrlander
08-588 043 67
Rekryteringskonsult Ulrika Lind
0858804306
0704506004
Researcher Carolina Osterman