OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Denna tjänst innebär ett ansvar för att starta upp och driva en ny supportgrupp på 7 personer där främsta fokus ligger på att koordinera drifttekniker ute på fält.Gruppen kommer att hantera ordermottagning, administration samt kundsupport för alla olika avdelningar på företaget. Ansvaret innebär att etablera och säkerställa att servicenivåer hålls, att lösa problem för kundernas bästa, samt se till att medlemmarna i gruppen samarbetar på ett effektivt sätt.Det är mycket praktiskt arbete så väl som ledarskap i rollen så prestigelöshet och eget driv är oerhört viktigt. Tjänstenbeskrivning: . Kontinuerligt arbeta för att utveckla servicen och produktiviteten i gruppen samt själv arbeta med uppföljningar och kundservice . Sätta upp mål och förväntningar för att leda gruppen mot höga och goda prestationer .Förmåga att ta ansvar för telefon förfrågningar och e-mails samt vara ytterst ansvarig vid svåra kundärenden .Hålla i utvecklingssamtal samt coach och lära upp nya medlemmar.. Stödja gruppen i att koordinera tekniker ute på fält och prioritera ärenden..Rapporterar direkt till VD Kvalifikationer: .Ett starkt driv och fokus på service .Förmåga att koordinera och ha många bollar i luften samtidigt . Du är mycket verbal men även duktig på att skriva och kommunicera på svenska och engelska . Du har arbetat som teamledare och/eller gruppchef i minst 2 år . Du är en van ledare och har ett bra "trackreckord" . Meriterande är en bakgrund inom logistik, media eller teknik . Initiativrik när det gäller att komma med förslag och lösningar för utveckling och möjligheter att förbättra teamet och dess arbete Personlighet: .Som person är du prestigelös, social, flexibel, initiativrik samt handlingskraftig . Du är extremt professionell mot alla internt och externt och mot medarbetare och kunder . Du har lätt för att samarbeta i en grupp samtidigt som du har ledaregenskaper för att driva ett team .Du ska ha förmågan att periodvis arbeta i ett mycket högt tempo och samtidigt uppmuntra till att grupp och tekniker på fält håller deadlines .Engagemang, målmedvetenhet, ansvarstagande och självständighet är egenskaper som vi värderar högt i kombination med kreativitet, förmåga att strukturera och organisera samt förmåga att prioritera.Märk din ansökan "Kundtjänstchef" Hays är världens ledande specialistrekryteringsföretag.Vi avlönar 34 000 konsulter varje vecka och omsatte vårt första halvår i år ca 8 miljarder kronor.Vi noterades på Londonbörsen redan 1958 och är idag en av de top-100 företagen på Londonbörsen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Nathalie Johansson
0858804337
Christin Rach
Konsult Andreas Stenlund
08 588 043 59
Konsult David Albenius
08 588 043 88
Researcher Carolina Osterman
0858804308
0704506006
Researcher Carolina Osterman
08-588 043 08
070-450 60 06
Rekryteringskonsult Mari Jehrlander
08-588 043 67
Rekryteringskonsult Ulrika Lind
0858804306
0704506004
Researcher Carolina Osterman