OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Affiliated Computer Services, Inc.(ACS), är en ledande leverantör av Outsourcinglösningar inom IT och affärsprocesser till både privata och offentliga kunder världen över.Vi är ett Fortune 500 företag som består av mer än 40 000 medarbetar på ett flertal platser runt om i världen.Vi ger service åt organisationer i nära 100 länder utifrån vår kärnkompetens inom effektiva IT Outsourcinglösningar. Vi expanderar och ökar snabbt vår närvaro i Europa, Mellanöstern och Afrika.För en europeisk kunds räkning arbetar vi nu med att centralisera och designa om processer kring personalfrågor såsom lönehantering, tidrapportering, internationella traktamenten och personaladministration.Från 10 EMEA-länder skall processerna centraliseras till ett servicecenter I Spanien.Vi har redan genomfört ett framgångsrikt projekt med denna kund där vi har centraliserat världsomfattande finansiella och administrativa processer.www.acs-inc.com ACS söker nu en HR Administratör med placering i Barcelona Arbetsbeskrivning * Din uppgift blir att ta hand om kundsamtal och ärenden som kommer in via e-mail, fax och post samt att tillhandahålla en snabb och professionell kundservice.* Du kommer att fungera som rådgivare, tillhandahålla front-line support för kunder med komplexa HR frågor och komma med en lösning alternativt föra ärendet vidare till rätt specialist eller management personal.* Utföra kompletta HR transaktioner samt utveckla relationer med HR experter.Kandidatprofil Vi söker personer som har ett positivt tänkande, söker nya utmaningar och som är intresserade av en professionell karriär inom AFFILIATED COMPUTER SERVICES.Junior profil inom HR dock krav på utbildning och erfarenhet.* PAO-programmet eller liknande HR utbildning samt 1 till 2 års relevant HR arbetslivserfarenhet.Erfarenhet av ex HR, löner, ersättning, förmåner eller avtal.* God kommunikationsförmåga samt talar flytande engelska.* God organisationsförmåga, telefonvana samt vana att arbeta med deadlines är en merit.* Kunskap om SAP HR eller PeopleSoft är starkt meriterande.Placering: Barcelona, Spanien AFFILIATED COMPUTER SERVICES erbjuder * Språkträning.Du behöver inte kunna prata spanska och vi hjälper dig att hitta boende.* Detta är ett fantastiskt tillfälle att lära sig mer om HR administration i globala företag. Märk din ansökan "HR Administratör ref.1346". I den här rekryteringen samarbetar vi med Hays. Hays är specialister på att rekrytera och hyra ut specialister.Vi finns representerade i 19 länder i Europa, Australien, Nya Zeeland, Kanada, Mellanöstern och Asien.2004/2005 omsatte vi ca 28 miljarder SEK.Vi avlönar 34 000 konsulter varje vecka. Vi noterades på Londonbörsen redan 1958 och är idag ett av dess 150 största företag.I Sverige är vi specialister inom våra affärsområden Ekonomi, Finans, IT, Marknad, Försäljning, Juridik, HR, Administration och Chefsrekrytering.På vår hemsida hittar du våra aktuella tjänster samt information om några av de företag vi samarbetar med.Besök oss gärna på www.hays.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Nathalie Johansson
0858804337
Christin Rach
Konsult Andreas Stenlund
08 588 043 59
Konsult David Albenius
08 588 043 88
Researcher Carolina Osterman
0858804308
0704506006
Researcher Carolina Osterman
08-588 043 08
070-450 60 06
Rekryteringskonsult Mari Jehrlander
08-588 043 67
Rekryteringskonsult Ulrika Lind
0858804306
0704506004
Researcher Carolina Osterman