OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hays är världens ledande specialistrekryteringsföretag.Vi noterades på Londonbörsen redan 1958 och är idag ett av topp-100 företagen på Londonbörsen.Du kommer att ingå i inköpsteamet och ansvara för löpande kontakter med leverantörer och kunder.Dessutom kommer du att hantera information från inköpsavdelningen in mot företaget.Tjänsten är en typisk "spindeln i nätet roll" och ställer höga krav på kommunikativ förmåga och uthållighet.Vidare innebär ett eget budgetansvar och att effektivisera och minska kostnader. Vår kund är ett industriföretag inom elektronikbranschen.Företagets utveckling och tillverkning är lokaliserat i Sverige och företaget tillhör en internationell organisation.Företaget ligger i en av Stockholms norra förorter. Du ska ha minst två års erfarenhet av en liknande tjänst inom inköp, logistik eller distribution.Vi ser gärna att du har erfarenhet av tillverkningsindustri och liknande branscher.Ett teknikintresse kommer underlätta för dig att bli framgångsrik i denna tjänst. Som person är du öppen, orädd, positiv, ambitiös och social.Du är effektiv och har förmåga att samtidigt ha koll på helheten och detaljerna.Du har lätt för att kommunicera med andra människor och behärskar svenska och engelska fullständigt i tal och skrift. Tjänsten är en "hyr först - anställ sedan", vilket innebär att du kommer att jobba som konsult för Hays under en period med målet att få fast anställning efter periodens slut.Tillträde omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Nathalie Johansson
0858804337
Christin Rach
Konsult Andreas Stenlund
08 588 043 59
Konsult David Albenius
08 588 043 88
Researcher Carolina Osterman
0858804308
0704506006
Researcher Carolina Osterman
08-588 043 08
070-450 60 06
Rekryteringskonsult Mari Jehrlander
08-588 043 67
Rekryteringskonsult Ulrika Lind
0858804306
0704506004
Researcher Carolina Osterman