OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på ett internationellt företag inom klädbranschen?Vår kund har butiker över hela världen och öppnar under våren ett nytt kontor i centrala Stockholm.De söker en ung, driftig receptionist som inte är främmande för en eventuell introduktionsperiod utomlands.Tjänstebeskrivning: I rollen som receptionist kommer du att fungera som navet på det nya Stockholmskontoret.Du kommer att ha en central roll vid uppstarten och det är därför viktigt att du trivs i en föränderlig miljö.Fokus kommer att ligga på reception och växel, administrativa uppgifter samt ansvar för inköp.I arbetsuppgifterna ingår: . Ansvar för växel/reception . Sortera inkommande post och fax.Ansvara för bud samt ta hand om all utgående post . Ansvar för kontorsmaterial, beställningar och leverantörer . Allmänna administrativa uppgifter . Kontorsassistans . Support till butikerna Kvalifikationer: . Gymnasiekompetens . Minst två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter .Goda kunskaper i Officepaketet . Svenska och engelska i tal och skrift . Kunskaper i Spanska är mycket meriterande Som person är du är serviceinriktad, flexibel, effektiv, har ordningssinne samt god prioriteringsförmåga.Du är inte rädd för att fatta egna beslut samt är ansvarstagande.Du är bra på att hantera stressiga situationer, har god samarbetsförmåga, men kan även arbeta självständigt.Du har lätt för att kommunicera både i tal och skrift.Märk din ansökan "Receptionist".
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Nathalie Johansson
0858804337
Christin Rach
Konsult Andreas Stenlund
08 588 043 59
Konsult David Albenius
08 588 043 88
Researcher Carolina Osterman
0858804308
0704506006
Researcher Carolina Osterman
08-588 043 08
070-450 60 06
Rekryteringskonsult Mari Jehrlander
08-588 043 67
Rekryteringskonsult Ulrika Lind
0858804306
0704506004
Researcher Carolina Osterman