OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hays är ett av världens ledande rekryteringsföretag och är specialister på att rekrytera specialister.Vi finns representerade i 27 länder i Europa, Australien, Nya Zeeland, Kanada, Sydamerika, Mellanöstern och Asien.2006/07 omsatte Hays-koncernen 28 miljarder SEK och vi är noterade på Londonbörsen sedan 1958.I Sverige har vi affärsområden som täcker de flesta av näringslivets behov när det gäller rekrytering.På www.hays.se hittar du information om vår bredd och vårt djup, om aktuella tjänster samt om företag vi samarbetar med. Hays söker för kunds räkning en Receptionist som är tillgänglig för ett uppdrag på tre månader med möjlighet till förlängning. Arbetsuppgifterna: .Reception .Sköta telefonväxeln .Hantera post, fax och mail .Skötsel av kaffemaskin och diskmaskin .Bud .Fakturahantering .Daglig Back-up .Fylla på papper i alla printrar, kopiatorer med mera .Inköp av kontorsmaterial .Allmänna kontorsgöromål Krav/Bakgrund: .Erfarenhet av att ha jobbat i Reception .God administrativ- och koordinerande förmåga .Goda kunskaper i Officepaketet .Goda kunskaper i de svenska och engelska språken, både i tal och skrift Personlighet: Du är en representativ och positiv person som gillar att arbeta i Reception.Du gillar att arbeta administrativt samt har en fallenhet för att på ett kreativt sätt lösa olika utmaningar och uppgifter som du ställs inför.Du kan arbeta självständigt, fatta egna beslut och är driven.Vi söker en serviceminded person.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Nathalie Johansson
0858804337
Christin Rach
Konsult Andreas Stenlund
08 588 043 59
Konsult David Albenius
08 588 043 88
Researcher Carolina Osterman
0858804308
0704506006
Researcher Carolina Osterman
08-588 043 08
070-450 60 06
Rekryteringskonsult Mari Jehrlander
08-588 043 67
Rekryteringskonsult Ulrika Lind
0858804306
0704506004
Researcher Carolina Osterman