HBO Nordic letar nya kundtjänstkollegor!

HBO Nordic letar nya kundtjänstkollegor!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu nya drivna kundtjänstmedarbetare till vår uppdragsgivare HBO Nordic. Om du är en fena på kundbemötande och älskar att ge god service och bidra till en god arbetsmiljö, då är detta ett jobb för dig!

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Ditt arbete består av att ge kunderna bästa tänkbara support och service via telefon och mail. Du kommer aktivt lyssna in vad kunden behöver hjälp med, felsöka åt kundens vägnar och lösa kundens problem efter bästa förmåga.

Du ska trivas med att jobba självständigt och ta egna initiativ. För att klara rollen behöver du ha goda kunskaper i engelska i både tal och skrift, eftersom en stor del av den interna kommunikationen är på engelska.

VI SÖKER DIG SOM...

.. har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för kundens behov.

Tempot kan tidvis vara högt då vi strävar efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Du har därför en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är lösningsorienterad och har inga problem för att anpassa dig till nya situationer. Du bör kunna hålla många bollar i luften då det är stor variation på vad våra kunder behöver hjälp med.

Kvalifikationer:

- Godkända betyg i svenska 1/svenska A samt engelska 5/engelska A
- God datorvana samt goda kunskaper i MS Office.
- Goda språkkunskaper i svenska, muntliga såväl som skriftliga
- Goda språkkunskaper i engelska, muntliga såväl som skriftliga


Meriterande:

- Tekniska färdigheter/intresse
- Erfarenhet av försäljning eller serviceyrken
- Och självklart ett intresse för film och serier du kan briljera i!


Intervjuer kommer påbörjas under vecka 33, så passa på att söka tjänsten innan dess!



START: Så snart som möjligt

PLACERINGSORT: Solna, Stockholm

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 75% (börjar med 6 månaders provanställning)

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 10:00-20:00, helger 12:00-18:00

LÖN: Enligt kollektivavtal med Unionen med möjlighet till bonus

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 juli 2021
  • Ansök senast: 15 augusti 2021

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

27 december 2024

Customer Support

27 december 2024

27 december 2024