Head Of Customer Success

Head Of Customer Success

Arbetsbeskrivning

Vi söker en social person med stark analytisk förmåga som vill bygga upp Customer Success funktionen på ett snabbväxande företag som erbjuder teknik i framkant! Som Head of Customer Success kommer du att ta ett stort ansvar för att utveckla Voxos kundrelationer samtidigt som du får möjlighet att arbeta i en snabbrörlig miljö och växa tillsammans med företaget!
OM VOXO
Voxo grundades 2016 och arbetar inom röstteknologi, att extrahera, analysera och visualisera röstdata. Deras tjänster används i många olika branscher och möjliggör datadriven affärsutveckling. Voxo analyserar miljontals konversationer varje år som företag tidigare inte har haft möjlighet att dra insikter ifrån.
Voxo består av ett tight och energifyllt gäng om ca 10 personer och har sitt kontor på Klarabergsviadukten 63 i Stockholm.
OM ROLLEN
Som Head of Customer Success kommer du att ha det primära ansvaret för kontakten med Voxos kunder och säkerställa att kunderna får det bästa värdet av tjänsterna som de har investerat i. Din vardag kommer att blandas med spännande kundmöten och analytiskt arbete i form av att supportera kunderna i frågor och ta fram data och lösningar åt kunderna. I och med din centrala roll i företaget kommer du att arbeta tätt med övriga avdelningar. Du kommer även att få möjlighet att bygga upp Customer Success funktionen och växa i din roll successivt!
VI TROR ATT DU HAR
Goda kunskaper i Excel och analys
Tidigare arbetslivserfarenhet inom Customer Success inom digitala produkter
Stort intresse för att prata med människor och bygga kundrelationer
Flytande kunskaper i svenska
Goda kunskaper i engelska i tal och skrift

SOM PERSON ÄR DU
Självgående och lösningsorienterad
Entusiastisk och trivs att arbeta med expansion av kundrelationer
Analytiskt lagd och har god samarbetsförmåga

ÖVRIGT
Start: Omgående
Placering: Klarabergsviadukten 63 111 64 Stockholm
Hemsida: https://www.voxo.ai/
Omfattning: Heltid
Typ av uppdrag: Tillsvidare

OM GIGSTR
Gigstr är ett professionellt nätverk av människor som brinner för varumärken, tillväxt och nytänkande. Med oss kan du hitta gig, anlita talanger och driva projekt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstr AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 augusti 2021
  • Ansök senast: 10 september 2021

Postadress

Alströmergatan 22
Stockholm, 11247

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Customer Care Manager to Samsung

Customer Care Manager to Samsung

22 november 2024