Head of Customer Success & Onboarding till Winningtemp // Göteborg

Head of Customer Success & Onboarding till Winningtemp // Göteborg

Arbetsbeskrivning

Head of Customer Success & Onboarding till Winningtemp // Göteborg Är du en inspirerande ledare med passion för att skapa resultat tillsammans med andra? Ser du struktur och tydlighet som möjliggörare för tillväxt och skalbarhet? Vill du vara med och spela en viktig roll på vår spännande förändringsresa? Se hit!
Om rollen:
Här får du möjligheten att leda ett team med customer success managers som arbetar passionerat för att skapa hållbara och framgångsrika organisationer världen över. Din uppgift blir att utveckla och säkerställa skalbara och innovativa arbetssätt med kundens bästa i fokus. I tätt samarbete med vårt försäljnings-och marknadsföringsteam jobbar du för att öka kundernas användning och värde av vår produkt, upptäcka möjligheter till merförsäljning och säkerställa smidigare försäljnings-och förnyelseprocesser som hjälper vårt företag att växa. Du jobbar även nära produktteamet för att bidra till produktförbättringar med fokus på självbetjäning och automatisering. Som ledare ansvarar du för att utveckla ditt team och skapa en kultur av nyfikenhet, kundservice och passion för vår produkt. Du sätter KPI:er, identifierar förbättringsmöjligheter och stöttar teamet mot uppsatta mål. Dessutom är du vår primära kontaktpunkt för nyckelkunder och expert på hur man lyckas med Winningtemp-plattformen för att kunna utbilda, stödja, coacha och driva innovation.

Om dig:
Kandidatexamen eller liknande utbildning.
Några års erfarenhet av ledande roll inom Customer Success, rådgivning eller konsultverksamhet – gärna från ett SaaS-bolag.
Du har tidigare arbetat med förändrings-och utvecklingsprojekt i liknande roll.
Du har starka ledaregenskaper och erfarenhet av att utveckla högpresterande team.
Du har en teknisk förståelse och driv att uppnå stark kundnöjdhet och lojalitet.
Då flera av våra kollegor endast talar engelska är det viktigt att du är obehindrad i tal och skrift i såväl svenska som engelska.
Du delar våra värderingar; Show Passion, Results Together, Take Responsibility, and Show Curiosity.


Om oss Winningtemp är en ledande B2B SaaS plattform som hjälper våra kunder skapa framgångsrika team och hållbara organisationer för att nå sina affärsmål. Här jobbar ca 90 personer inom en rad olika områden och med en mängd olika bakgrunder och kompetenser. Vi har idag kontor i Göteborg, Stockholm och Oslo. Vi bryr oss om våra kollegors välmående och arbetar därför såklart löpande med vårt eget verktyg för att vara en attraktiv arbetsgivare. Vi delar glädje, inte bara för vår produkt och det jobb vi gör, utan också för varandra. Här kan du helt enkelt förvänta dig en stöttande och inkluderande arbetsplats där alla arbetar tillsammans mot vår vision; To forever change how people succeed together. Redo att kliva på vårt tillväxttåg? Hoppa på vår resa när vi siktar mot att ha SaaS-branschens nöjdaste kunder!

START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Talent Manager Felicia Alves, felicia.alves@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Ravan
0735005927
Ellinor Hellberg
0732047841
Philip Bendroth
0730361223

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juni 2024
  • Ansök senast: 13 december 2024

Besöksadress

Kungsgatan 42, Göteborg
None

Postadress

Kungsgatan 42
Göteborg, 41115

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024