Head of Customer Success till Påmind

Head of Customer Success till Påmind

Arbetsbeskrivning

Om Påmind

Påmind är en start-up som sätter sig emot att den lojala kunden, som tuggat på i flera år hos samma mobil-, försäkring- och elbolag betalar mer än nya kunder för exakt samma tjänst. De har därför byggt en unik produkt som omförhandlar våra användares avtal varje gång ett avtal är på väg att löpa ut, så den lojala kunden slipper byta bolag för att få en schysst deal.

Om rollen som Head of Customer Success

I rollen som Head of Customer Success är du med och bygger upp en ny avdelning från grunden. Initialt sätter du upp rutiner och strukturer kring kundbemötandet och rådgivningen vilket görs via telefon. Samtalen ringer du till varma kunder som redan är kopplade till Påmind, där får du chansen att erbjuda kunderna att omförhandla avtalen med sina leverantörer. På sikt går du över till en mer strategisk roll där du kommer att vara med och utveckla funktionen i form av att integrera telefonkontakten med den digitala miljön.

Bygga upp en avdelning för Customer SuccessUtveckla funktionen och produktenBygga upp ett team med ingående team- och personalansvarResultatansvar för hela avdelningen

Kvalifikationer

Tidigare erfarenhet av att bygga upp en funktion eller avdelningErfarenhet av att leda team och vana av att ha ett personalansvarErfarenhet av att både arbeta operativt och strataegisktTidigare innehaft resultatansvarVana av att arbeta med telefon

I rollen som Head of Customer Success är du en framtålutad person som driver ditt arbete framåt på ett självständigt sätt. Du är van att leda kollegor framåt och stötta dem i sitt arbete samtidigt som du kan arbeta effektivt med ditt egna arbete. Du är en pragmatisk person som brinner för ditt arbete och utvecklingen av det.

Påmind erbjuder dig

Du kommer in i ett skede där bolaget växer så att det knakar. Hos oss får du chansen att vara med på en resa i ett bolag från 0 till 100. Fräscht kontor i centrala Stockholm som de delar med andra unga start ups.

Övrigt

Start: Omgående

Omfattning: Direktrekrytering

Plats: Stockholm, centralt

Lön: Enligt överenskommelse

Låter rollen som Head of Customer Success på Påmind intressant? Urvalet sker löpande tveka därför inte att ansöka redan idag! Vi på Needo ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Needo Recruitment Group AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2020
  • Ansök senast: 29 november 2020

Liknande jobb


Kommunikationschef

Kommunikationschef

22 augusti 2024

Kommunikationschef till Grundskoleförvaltningen

Kommunikationschef till Grundskoleförvaltningen

16 augusti 2024

Kommunikationschef

Kommunikationschef

15 augusti 2024

Kommunikationschef

Kommunikationschef

7 augusti 2024