Head of Customer Support till Winningtemp // Göteborg

Head of Customer Support till Winningtemp // Göteborg

Arbetsbeskrivning

Head of Customer Support till Winningtemp // Göteborg Vi söker en engagerad ledare redo att forma framtiden för vår kundserviceavdelning och skapa framgångsrika resultat tillsammans med andra. Är det du? Bli en del av vårt internationella bolag och vår spännande förändringsresa!
Om rollen: Här kommer du leda ett passionerat team som tillsammans arbetar för att skapa hållbara och framgångsrika organisationer världen över. Din uppgift blir att utveckla strategier och arbetssätt som ger ditt team förutsättningarna att leverera effektiv service och teknisk support för våra kunder. Du ansvarar även för är att analysera kundbehov och feedback för att identifiera nya förbättringsmöjligheter vad gäller produktplan och plattformsprestanda. I tätt samarbete med våra tvärfunktionella team inom försäljning och implementation, utvecklar och optimerar du kundernas onboarding-processer för att säkerställa en smidig kundupplevelse och användning av vår produkt. Du jobba även nära både vårt marknadsföringsteam och produktteam för att skapa produktförbättringar med fokus på självbetjäning och automatisering. Som ledare ansvarar du för att utveckla ditt team och skapa en kultur av nyfikenhet, kundservice och passion för vår produkt. Du sätter KPI:er, identifierar förbättringsmöjligheter och stöttar teamet mot uppsatta mål. Dessutom är du våra kunders primära kontaktpunkt för supportärenden och stöttar även andra team med komplexa kundförfrågningar.
Om dig:
Kandidatexamen i teknik, eller motsvarande teknisk arbetslivserfarenhet
Några års erfarenhet av ledande roll inom kundservice, rådgivning eller support – gärna från ett SaaS-bolag
Du har tidigare arbetat med förändrings-och utvecklingsprojekt
Du har starka ledaregenskaper och erfarenhet av att utveckla högpresterande team
Du har en teknisk förståelse och driv att uppnå stark kundnöjdhet och lojalitet
Då flera av våra kollegor endast talar engelska är det viktigt att du är obehindrad i tal och skrift i såväl svenska som engelska.
Du delar våra värderingar; Show Passion, Results Together, Take Responsibility, and Show Curiosity

Om oss Winningtemp är en ledande B2B SaaS plattform som hjälper våra kunder skapa framgångsrika team och hållbara organisationer för att nå sina affärsmål. Här jobbar ca 90 personer inom en rad olika områden och med en mängd olika bakgrunder och kompetenser. Vi har idag kontor i Göteborg, Stockholm och Oslo. Vi bryr oss om våra kollegors välmående och arbetar därför såklart löpande med vårt eget verktyg för att vara en attraktiv arbetsgivare. Vi delar glädje, inte bara för vår produkt och det jobb vi gör, utan också för varandra. Här kan du helt enkelt förvänta dig en stöttande och inkluderande arbetsplats där alla arbetar tillsammans mot vår vision; To forever change how people succeed together. Redo att kliva på vårt tillväxttåg? Hoppa på vår resa när vi siktar mot att ha SaaS-branschens nöjdaste kunder!

START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Talent Manager Felicia Alves, felicia.alves@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Ravan
0735005927
Ellinor Hellberg
0732047841
Philip Bendroth
0730361223

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juni 2024
  • Ansök senast: 13 december 2024

Besöksadress

Kungsgatan 42, Göteborg
None

Postadress

Kungsgatan 42
Göteborg, 41115

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024