OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PS Partner är kandidaternas rekryteringsbyrå och uppdragsgivarnas partner. Vi tar ett helhetsgrepp om rekrytering, interim och HR-utveckling som gagnar våra kandidater och konsulter lika mycket som våra uppdragsgivare. Målsättningen är enkel – att hitta den perfekta matchningen och därmed få människor och organisationer att växa. Genom långsiktigt och nära partnerskap med både kandidater och uppdragsgivare tar vi hänsyn till fler värden än de uppenbara och skapar förutsättningar för den perfekta matchningen för varje uppdrag. Med våra ledord Mod, Engagemang, & Expertis, Respekt och Aktivitet nära hjärtat drivs vi av att alltid ge MERA, till våra uppdragsgivare såväl som till våra kandidater och konsulter.
PS Partner rekryterar och erbjuder interimskonsulter inom kategorierna Executive, Management & Specialist. Våra kunder finns i både små, medelstora och storföretag och vi är aktiva inom alla branscher. Vi har kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö. Läs mer om oss på www.pspartner.se
Till ett tjänstebolag placerat centralt i Stockholm söker vi nu en Interim Head of Operation. Uppdraget är ca 6 månader med start omgående.
I positionen hanterar den dagliga administrationen och driften av en callcenter verksamhet. Du säkerställer rätt kapacitetsplanering och bemanning i teamen. Du ansvarar för ett team om ca 65 personer och har 7 direktrapporterande chefer.
För att lyckas i uppdraget behöver du ha erfarenhet av liknande position sedan tidigare och vi lägger stor vikt vid din erfarenhet av att driva utveckling och förbättring. Allt från processer till att digitalisera och automatisera. Du arbetar aktivt kundupplevelsen och med att optimera, sänka kostnader och förbättra omsättning och resultat.
I rollen arbetar du nära övrig management för genomförandet av den strategiska visionen och prioriteringar i verksamheten.
Du är trygg i din kompetens och ditt ledarskap och har hög integritet samt är effektiv, noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Vidare har du duktig på att kommunicera och har förmåga att bygga förtroendegivande relationer.
Då du verkar i en internationell miljö behöver du vara flytande i tal och skrift i både svenska och engelska.
Vi söker dig med:
* Akademisk examen
* 8+ års erfarenhet av liknande position
För frågor om tjänsten kontakta gärna rekryteringskonsult Louise Harrysson louise.harrysson@pspartner.se.