OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi slår ihop våra två säljavdelningar och inkluderar också marknad i den nya avdelningen. Nu söker vi dig som med stort säljdriv, gedigen marknadserfarenhet och innovativa idéer kan lägga grunden för arbetet framåt. Har du dessutom förmåga att på ett engagerande och inspirerande sätt leda dina medarbetare mot uppsatta mål? Då kan du vara rätt person att axla den här rollen!
Vår vision och vår verksamhet
På 7A finns många möjligheter - hos oss kan du konferera, arrangera ett stort event, hyra ett eget kontor eller "co-worka" i våra businesslounger. På vår hemsida (https://7a.se/) kan du läsa mer om vad vi sysslar med. Vår kultur bygger på omtanke, engagemang och glädje och vår vision är att skapa en upplevelse utöver det förväntade genom att också vara personliga, välkomnande och innovativa.
Vi söker dig som kan…
- leda och utveckla försäljningsprocessen genom att delta aktivt i avdelningens arbete
- identifiera relevanta försäljnings- och marknadspartners samt ansvara för samarbetsavtal och aktiviteter kopplat till dessa
- skapa marknads- och försäljningsplaner inklusive kampanjer och aktiviteter, i syfte att uppnå satta budget- och verksamhetsmål
- ta fram uppdragsbeskrivningar och förhandla avtal samt leda samarbetet med externa byråer och andra aktörer kopplat till marknadsföring och synlighet
- leda och coacha medarbetare på ett inspirerade, inkluderande och resultatinriktat sätt
- driva vår utvecklingsprocess och genomföra interna utbildningar och aktiviteter för att göra oss till en ännu mer säljande organisation
- bidra i den övergripande styrningen av verksamheten, som medlem ledningsgruppen
Vi erbjuder...
- chans att vara del i ett fartfyllt företag som är i ständig rörelse
- många härliga kollegor och en stark servicekultur
- flexibel arbetsplats på fyra anläggningar med olika profiler i centrala Stockholm
- möjlighet att vara med och bygga vår framtid - med målsättning att fortsätta expandera
Vad har du med dig?
- Relevant högre utbildning, BSc eller liknande
- Minimum fem års ledarerfarenhet samt 10 års erfarenhet inom komplex försäljning och förhandling
- Gedigen erfarenhet av att arbeta både strategiskt och praktiskt med med marknadsföring, kommunikation och PR
- Vana av budgetarbete/budgetansvar
- Erfarenhet av förändringsledning och högt engagemang för att utveckla arbetsprocesser och driva utveckling med hjälp av CRM-system och andra digitala verktyg
- Mycket goda språkkunskaper (flytande i minst svenska och engelska, tal och skrift)
Anställningsform: Tillsvidare
Sista ansökningsdatum: Urval sker löpande, så skicka in din ansökan direkt, dock senast xx 2023.
Varmt välkommen med din ansökan!
För ytterligare information vänligen kontakta ?
Eva Bloch
Head of People & Culture
Tel 0703 42 57 22
Kontaktpersoner på detta företaget
Eva Bloch
0703425722