OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Head of Service på detta uppdrag erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar ute i fastighetsreceptionen hos vår kund i Kista. Som Head of Service har du övergripande ansvar för såväl leverans och utveckling av servicen, administration, och driften i kontorsfastigheten. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
- Ansvar för receptionen tillsammans med dina kollegor
- Ansvar och administration av mötesrum och konferenser
- Ansvar över kontorshotell
- Kontakt med leverantörer
- Telefon och mail
- Posthantering och bud
- Beställningar och bokningar
- Ekonomiredovisning och fakturahantering
- Ansvar och administration av rutiner, dokumentation, avtal och rapportering
- Coacha och utveckla ditt team om 3 medarbetare
Vem är du?
För att lyckas i denna roll tror vi att du har ett starkt intresse för det vardagliga mötet med andra människor. Du har en glad och positiv utstrålning och välkomnar både konferens- som hyresgäster med ett leende. Utöver detta behöver du kunna hålla överblick över bokningsläget och navigera i olika system. Du gillar och har erfarenhet av administrativt arbete såsom enklare bokföring och redovisning i främst Office-paketet samt har förmågan att jobba effektivt och strukturerat. Att byta mellan svenska och engelska faller dig naturligt och du har erfarenhet av att leda och tar ansvar för ett team. För den här rollen ser vi även att du har en avslutat gymnasieutbildning.
Om anställningen
- Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders inledande visstidsanställning med start i slutet på april
- Sysselsättningsgraden för anställningen är deltid 56% med möjlighet till viss arbete på distans
- Arbetstiden är förlagd på kontorstider (4 timmar om dagen på plats och resterande flextid) och varierar efter verksamhetens behov och egen bedömning
Kort om oss
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Middlepoint är ISO-certifierade inom kvalité (9001) och miljö (14001) och är ett helägt dotterbolag till Coor - www.coor.com (http://www.coor.com/)
Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab)
Vännerna på Middlepoint!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold