OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hos oss tycker vi om att arbeta mot tydliga mål och hitta nya vägar för att nå nya höjder. Vi tror på kraften och kreativiteten hos våra medarbetare. Hos oss finns alla förutsättningar för att prestera, trivas och växa. Tillsammans under ett tak förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande.
Nu söker vi dig med ekonomiskt intresse som trivs i en administrativ roll. Vår företagskultur präglas av att vi vill och kan ännu mer där vi tror på ett inkluderande ledarskap som skapar självdrivande medarbetare. Om du vill vara med och göra skillnad så kan det här vara helt rätt möjlighet för dig!
Om rollen
Som förvaltningssupport besitter du en delad roll och fördelar din tid mellan ekonomisupport samt avgifts- och hyreshandläggning. Du ansvarar för administration av hyror, avgifter, registrering av lokalkontrakt och nya kunder samt skriver hyreskontrakt och hanterar bostadsköer. Vidare konterar och attesterar du fakturor dedikerat mot en av våra storkunder inom det kommersiella segmentet. Du startar också upp nya kunder, är i regelbunden kontakt med olika banker och hanterar ärenden i respektive internetbank.
I och med att rollen är delad mellan två avdelningar ingår du i två team. De båda teamen har ett nära samarbete med ekonomer, förvaltare, kundservice och andra kollegor i organisationen. Som förvaltningssupport ingår du i ett större kundteam och får vara delaktig att göra skillnad för vår kund. Hos oss får du en möjlighet att vara en viktig del i arbetet med att hitta nya bättre lösningar och utveckla våra arbetsprocesser som gör att vi blir ännu bättre.
Vem är du?
Du kommer till ett företag som vill och kan ännu mer. Hos oss arbetar du i en företagskultur där tempo är vår motor och du känner dig trygg i din vilja att lära dig och din förmåga att hitta svar. För att du ska trivas i rollen är det därför viktigt att du är självgående och har ett lösningsorienterat förhållningssätt. Vi är och ska vara kollegor som tar initiativ och som är steget före och det är viktigt att vi vågar utmanas och pröva nytt. Att vi har roligt tillsammans och kan peppa varandra inom teamet är också väldigt viktigt - det vill vi att du också tycker när du väljer oss! Då tjänsten innefattas av en stor dos kundkontakt så tror vi att dina kollegor beskriver dig som en serviceminded och prestigelös person som också har förmågan att se helheten. Vi tror även att du har en förkärlek för siffror och ett gott affärssinne.
För att axla rollen ser vi också att du har:
- Minst en gymnasial utbildning inom ekonomi
- Minst ett års erfarenhet som ekonomiassistent alternativt hyres- och avgiftsadministratör
- Flytande i svenska, både i tal och skrift
- Erfarenhet från Xpand är meriterande
- Erfarenhet från kommersiella fastighetskunder är meriterande
Jobba hos oss!
Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 290 miljoner kronor per år och är 250 medarbetare.
Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra - varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar. Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss på Linkedin. (https://se.linkedin.com/company/fastighetsagarna-service)
Sök!
På Fastighetsägarna Service (https://www.fastighetsagarna.se/om-oss/arbeta-hos-oss/) är tempo vår motor - så avvakta inte till sista ansökningsdagen. Får vi in en ansökan från en intressant kandidat så drar vi igång med rekryteringsprocessen direkt!
Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger.
Bästa hälsningar
Emelie Kyhlstedt & Josefin Bello
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Larsson
+46 31 333 5484