Hej kundtjänstmedarbetare!

Hej kundtjänstmedarbetare!

Arbetsbeskrivning

På Fastighetsägarna Service tycker vi om att jobba mot tydliga mål och hitta nya vägar för att nå nya höjder. Vi tror på kraften och kreativiteten hos våra medarbetare. Hos oss finns alla förutsättningar för att prestera, trivas och växa. Tillsammans under ett tak förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande. Hos oss når du nya höjder.

Nu söker jag en superkollega som vill jobba som kundservicemedarbetare med stort fokus på kundnöjdhet och att göra saker enklare och smartare. Jag söker dig som älskar service, att utveckla kunder och som får energi av att göra skillnad via telefon. Linnéa, som har denna roll idag, kommer ha fullt fokus på att ta hand om ”Linnéa junior” (bara ett arbetsnamn) och därför söker jag dig som fram till hösten 2021 vill jobba i ett tillväxtföretag med stort framtidsfokus.

Om rollen

Fastighetsägarna Service tar hand om husen som andra kallar för sitt hem, och våra kunders behov och förväntningar förändras ständigt. Det värde vi skapar för våra kunder handlar till stor del om skötsel och service, men lika mycket om att utveckla våra kunders fastigheter och skapa hållbara hem där människor trivs och känner trygghet. Som kundservicemedarbetare är Du en nyckelperson för att skapa mervärde till det stora hela - för våra kunder, de boende och oss själva.

Hos oss får du 180 kollegor, och ditt närmsta team består av mig och tre kollegor. Det är vi som utgör avdelningen Kundstöd här på Fastighetsägarna Service. Tillsammans hanterar vi frågor från våra kunder och medlemmar via telefon, med främsta fokus på kundnöjdhet och att förenkla. Rent konkret innebär rollen att du:

• Har kontakt med våra kunder och medlemmar primärt via telefon, men även via kundportal och mejl.
• Hanterar frågor som kan röra avisering, medlemserbjudanden och felanmälan.
• Hanterar diverse administrativa uppgifter.
• Är delaktig i vårt interna förbättringsarbete för att förenkla och utveckla vårt arbetssätt och digitala stöd till organisationen.
• Samarbetar med andra avdelningar för att utveckla Kundstöd.

Vem är du?

Du kommer till ett företag med stort framtidsfokus och det finns stor potential för dig om du också vill. Jag söker dig som brinner för kundservice och ser detta som en möjlighet att fortsätta utvecklas i rollen. Att vara kommunikativ och social faller dig naturligt och det är viktigt att du vill hjälpa och göra skillnad för våra kunder. Att arbeta inom kundstöd är föränderligt, komplext och varierande och jag vill att du känner dig trygg i din vilja att lära dig och förmåga att hitta lösningar på problem. Här är vi och ska vara kollegor som tar initiativ och är steget före – för oss är tempo vår motor.

Att vi har roligt tillsammans och kan peppa varandra inom teamet är väldigt viktigt. Det vill vi också att du tycker är viktigt när du väljer oss. På Fastighetsägarna Service präglas vi av att vi vill och kan ännu mer – tillsammans.

Kvalifikationer

Jag vill att du har arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom kundservice där ditt arbete har inneburit ett högt affärsmässigt tänk. För att axla rollen behöver du även uttrycka till väl på svenska i både tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av hyres- och avgiftshantering.

Jobba hos oss!

Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning, och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridisk konsultation, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter.

Vi är i dagsläget 180 medarbetare, och vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen. Det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra. Därför har vi varje vecka ledarledda träningspass i våra egna lokaler samt ett fullt utrustat och nyrenoverat gym.

Läs mer om oss på vår karriärsida!

Övrigt

Rollen som kundtjänstmedarbetare är ett vikariat på 12 månader. Tillträde enligt överenskommelse. Som kundtjänstmedarbetare arbetar du kontorstider mån-fre.

Kontakter

Du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Självklart kan du maila om du har några frågor eller funderingar. Du når mig på kontaktuppgifterna nedan.

Bästa hälsningar

Emelie Kyhlstedt

Gruppchef Kundstöd – Fastighetsägarna Service

Kontaktpersoner på detta företaget

Frida Palmgren

Sammanfattning

Besöksadress

Alströmergatan 14
None

Postadress

Alströmergatan 14
Stockholm, 11247

Liknande jobb