Hej Nattuggla, vi söker dig som kan hantera kundtjänstsamtal på JOURTID

Arbetsbeskrivning

ISS Facility Services är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 10 000 medarbetare i Sverige och 40 000 medarbetare i Norden. Svensk omsättning är cirka 4,5 miljarder SEK och kommer från ett flertal tjänsteområden som bland annat facility management, mat och dryck, kontorstjänster, fastighetstjänster och städtjänster. Integrated Facility Services, IFS, är ISS unika leveransmodell där flera tjänster samordnas och levereras med egen personal. ISS Facility Services AB ingår i ISS A/S som är noterat på Köpenhamnsbörsen. Koncernen har cirka 520 000 anställda i mer än 50 länder, vilket gör oss till världens fjärde största privata arbetsgivare. www.se.issworld.com

Våra tjänster på ISS Customer Service Center omfattar allt som i vid mening ingår i dagens kontor. Vi skapar en god miljö och arbetsglädje med en mängd trivseltjänster med bl a frukt och växter, fastighetsteknisk felanmälan. Vi bemannar även receptioner och tillhandahåller växeltjänster och svarsservice.

Nu söker vi kundtjänstpersonal som kan arbeta jourtid.


Dina arbetsuppgifter
I första hand kommer du att besvara felanmälningar per telefon och mail samt registrera dessa i ISS samt ev. kunders verksamhetssystem. Du kommer att få lära dig att förstå hyresgästers problematik samt lära dig generella avtalsregler för att kunna vara ett filter. För tjänsten innebär det också att du ska agera fastighetsteknisk support för de ärenden som kan avhjälpas per telefon. Du kommer att hjälpa till med uppdatering i fastighetsregistret, verksamhetsystemet. Eftersom ISS Customer Service Center, hanterar flera olika avtal så kan även andra kundtjänstavtal komma att hanteras.

Egenskaper och personlighet:
Oväntade situationer kan uppstå vilket medför att du måste kunna fatta egna beslut/initiativ (inom ramarna för verksamheten). Du ska trivas med att jobba i pressade situationer, artig i telefon, tålmodig, servicebenägen, bra telefonröst och välartikulerad.

Kvalifikationer:
- Lägst gymnasieutbildning.
- Allmän datorvana.
- Serviceinriktad och Ansvarstagande.

- Mycket God kommunikativ förmåga.
- Mycket god Svenska och Engelska i tal och skrift.
- Övriga språk i tal och skrift ser vi som ett plus.
- Positiv och Självgående.

- Erfarenhet inom fastighetsbranschen är meriterande.
- Erfarenhet som telefonist eller liknande yrke är ett krav

Du besitter förmåga att hantera inkommande samtal på ett professionellt och trevligt sätt! Då ärendenas karaktär är av fara för liv och egendom så kräver vi en person som är mycket ansvarstagande, och som har gedigen erfarenhet av kundtjänst.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut.
Välkommen med din ansökan, samt cv!

 

Talar du dessutom ett annat nordiskt språk än svenska, så är det absolut ingen nackdel!

 

Placering:
Du kommer att sitta på vårt fina kontor i Malmö.

Arbetstider: Mellan klockan 00-07 samt 00-06, beroende på veckodag. Totalt 65% tjänst.


Välkommen med personligt brev samt cv!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ISS Facility Services AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 7 juli 2016

Postadress

Norra Järnvägsgatan 52
SKELLEFTEÅ, 93137

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024