Helgjobb – Kundtjänst inom bilförsäljning!

Arbetsbeskrivning

MSX International är ett internationellt ledande serviceföretag för affärsteknologi inom bilindustrin. Våra samarbetspartners och kunder är bilimportörer samt deras återförsäljare där fokus ligger på lönsamhet och kundtillfredställelse. Med mer än 75 års erfarenhet inom bilbranschen och över 6000 anställda experter i 80 länder har MSXI vad som krävs för att förstå marknadens dynamik och för att ta våra kunder ett steg längre än dess konkurrenter.

Vill du vara med på en banbrytande framtidsresa tillsammans med en första klassens bilproducent?
Är du driven och gillar utmaningar?
Brinner du för att ge toppklassig kundservice?
Trivs du med att vara spindeln i nätet?

Vi söker kundtjänstmedarbetare som vill vara med och revolutionera fordonsbranschen - en ambitiös person med en stark laganda som vill ha en karriär inom ett område där alla svaren inte ännu finns. Du kommer att jobba mot den norska marknaden så kunskaper i norska är meriterat men absolut inget krav.

Dina arbetsuppgifter
• Svara professionellt på kundernas frågor via email och telefon
• Hantera kundförfrågningar och stöd när det gäller bilspecifikationer, tillbehör och liknande
• Säkerställa svar / lösningar på kundernas komplicerade frågor kring privatleasing online
• Interagera med återförsäljarna för klargörande i olika specifika utmaningar
• Driva vidare eller eskalera ärenden som inte kan lösas i kundkontaktcentret
• Föra in och bearbeta data i kundens CRM system

Personliga egenskaper
MSX lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig med energi och målmedventenhet. Du ser positivt i att arbeta i nya projekt där allt ännu inte är utstakat. Oavsett vilken miljö du befinner dig i ser du hellre lösningar än problem och trots din ödmjukhet är du även tydlig i din kommunikation.

Kvalifikationer
• Erfarenhet från arbete med administration och kundservice
• Erfarenhet från fordonsbranschen är meriterande
• Trivs att arbeta självständigt med eget driv
• Lätt för att kommunicera muntligt och skriftligt
• Lösningsorienterad och analytisk
• Strukturerad, självgående och positiv
• Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
• Goda kunskaper i norska är meriterat
• Grundläggande it-kunskaper och van användare av Office-paket

Vi erbjuder
Som medarbetare på MSXI arbetar du i en miljö där det är högt i tak. Du har en betydelsefull roll i ett expansivt företag där du har möjligheten att utvecklas både personligt och professionellt. Vi har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag och personalförmåner.

Omfattning och arbetsplats
Detta är en deltidstjänst på helger lör-sön 11-16. Du måste ha möjlighet att jobba minst varannan helg. Du kommer att sitta i fräscha lokaler centralt i Gårda.

Stämmer detta in på dig? Tveka inte – sök redan idag! Alla ansökningar behandlas löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MSX International Ltd
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast
  • Deltid Tills vidare
  • Publicerat: 20 juli 2016

Besöksadress

Drakegatan 7
None

Postadress

Drakegatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024