Help desk / helpdesk support till Experis IT i Skövde

Arbetsbeskrivning

Har du ett brinnande intresse för IT och gillar att hjälpa andra? Nu söker vi nya medarbetare som vill arbeta med support / help desk till vår konsultverksamhet i Skövde. Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag.

Nu söker vi trevliga och kompetenta medarbetare som vill arbeta med support / help desk till vår konsultverksamhet i Skövde. Nu söker vi på dig som gärna supporterar med ett brett spektra användare över telefon i en fartfylld miljö. Arbetet innebär att kunna koordinera och vara spindel i nätet. Du kommer att besvara samtal och e-post från användare samt ha mycket kontakt med slutanvändare. Arbetstiderna varierar mellan uppdrag och i vissa fall förekommer beredskap.

Kompetenskrav

* Teknisk högskoleutbildning alternativt erfarenhet inom 1:a eller 2:a linjes support (help desk)
* Goda kunskaper inom Microsofts produktportfölj. Såsom Windows 7 & 8, Windows Server, Active Directory, Exchange, SharePoint m.m.
* Svenska och engelska, både i tal och skrift

Vem är du?
Du är socialt kompetent, problemlösande och har lätt för att samarbeta. Du gillar att hjälpa andra människor och är pedagogisk samt van vid kundkontakter. Har du tidigare erfarenhet från att arbeta med support / helpdesk är detta ett stort plus.

Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag.

Kontakt
Ansökan sker genom att du registrerar dig på www.experis.se och kopplar din ansökan till aktuell tjänst. Eventuella frågor besvaras av konsultchef Pierre Dahlgren, 031-708 67 58. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jovanka Praizovic
+46 8 508 954 45
Elin Hedberg
08-508 954 39
Susanne Bostam-Edin
08-508 954 63
Ann-Catrine Snis
08-50895453
Jan Falck
08-50895444
Annica Karlsen

Peter Westberg

Johanna Di Sivo
+46 8 508 954 34
Liselotte Sundberg
+46317086785
Camilla Edbom
018-18 59 82

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis IT
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 16 december 2016

Besöksadress

Norra Kungsgatan 3
None

Postadress

BOX 1125
Stockholm, 11181

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024