Help desk inom Leverantörsreskontra till Prag

Arbetsbeskrivning

Swedish Recruitment har sedan 2006 jobbat med rekrytering gentemot den europeiska arbetsmarknaden.Vi jobbar aktivt för långsiktighet, och detta innebär goda relationer med både kunder och kandidater under och efter rekryteringsuppdraget.Ett kännetecken för företaget är en stark internationell prägel och de är världsledande inom sina områden.Om du vill jobba i en global omgivning på ett världsledande företag är detta en tjänst för dig.Du jobbar primärt mot företagets Svensktalande kunder på och behärskar gärna förutom engelska även norska, finska eller danska men det är inte ett krav.Huvuduppgifterna är att registrera och se till att fakturor betalas enligt avtal och detta innebär loggning, diagnostisering och problemlösning kring leverantörsreskontra.Du är första kontaktpunkt gällande frågor kring leverantörsreskontra vilket innebär dagliga kontakter via telefon och e-mail med leverantörer och även intern personal på andra kontor runt om i världen.Du har allmänna redovisningskunskaper, gärna inom leverantörsreskontra, och du gillar att lösa problem.Du är en positiv person som gillar utmaningen i att flytta till ett nytt land och du besitter goda kunskaper i Office-paketet.Erfarenhet från liknande uppgifter är ett plus men inte ett krav.Företaget erbjuder stora möjligheter till vidare utveckling inom företaget om du är rätt person. Intervjuer kommer i första hand att ske via telefon och om du blir erbjuden jobb hjälper företaget till med flytt etc. Vi ser fram emot att läsa din ansökan. Du kan även ansöka via vår hemsida: http://www.swedishrecruitment.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SWEDISH RECRUITMENT
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 2 december 2008
  • Ansök senast: 1 januari 2009

Liknande jobb


Redovisningsassistent / Redovisningskonsult

Redovisningsassistent / Redovisningskonsult

24 november 2024

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom

20 november 2024

20 november 2024