Help Desk Supporttekniker

Help Desk Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

InfoCare Service AB erbjuder dig goda karriärmöjligheter och spännande uppdrag inom områden som installation, driftsättning och teknisk support.

Vi är Nordens ledande, oberoende tjänsteleverantör och i Sverige har vi kontor på 24 orter där våra konsulter och tekniker dygnet runt och året om ser till att våra kunder, små som stora, har fungerande och lönsamma IT-system. Våra största kunder återfinns hos allt från dagligvaruhandeln till myndigheter från norr till söder. Nu växer vi ytterligare och söker ännu fler, engagerade kollegor.

Vi söker nu en 2nd line tekniker, Service Desk support tekniker för spännande uppdrag till vår kund i närheten av Kungsbacka, närmare bestämt Ringhals.

Dina arbetsuppgifter

Arbetet kräver mycket felsökning kring de mer komplexa problemen. Du kommer arbeta nära verksamheten och ärendena löses både via telefon, remote och kan även innebära en del onsite-arbete. Ett jobb för dig som är redo att ta nästa steg!

Din profil
Hos oss är dina personliga egenskaper absolut viktigast. Vi söker dig med stort driv och engagemang, förstår god service och har ett socialt och trevligt sätt mot kunder och kollegor. Troligen har du tidigare arbetat ett par år med support i kundmiljö och känner dig redo för nästa utmaning.

Du har grundläggande kunskap inom nätverk och du är certifierad (eller motsvarande erfarenhet) Microsoft Office support.

Du behöver kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Urval och intervjuer sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Infocare

Infocare
0767223155
Infocare

Infocare

Infocare

Infocare

Infocare

Sammanfattning

  • Arbetsplats: InfoCare
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2020
  • Ansök senast: 14 november 2020

Besöksadress

Karlsbodavägen 39
None

Postadress

16102
0180, 16102

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024