OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Första linjen support, telefonmottagning.
Ta emot, registrera, kategorisera, eskalera och lösa ärenden som kommer in till kundens användarstöd inom IT och telefoni.
Tillhandahålla användarstöd mot användare avseende hård- och mjukvara samt behörigheter.
* se till att IT-utrustning fungerar.
• tillhandahålla servicestöd via t.ex. telefon, e-post och chat mot användare avseende hård- och mjukvara
• administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer)
• instruera användare i hur de ska arbeta med olika program.
Din profil
gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet inom yrkeskategorin
• goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet
• grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
• kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit BPS eller Artologik Helpdesk)
• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Anställningens omfattning: Heltid 12 månader med möjlighet till 12 månaders förlängning.
Tillträde: Snarast
Löneform: Månadslön
Sysselsättningsgrad: 100 %
Ansökan är du välkommen att skicka via Söder & Cos hemsida www.soderco.se. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan redan idag.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Antonio Godino på: antonio.godino@soderco.se
Vi tar endast emot ansökningar via annonsen.
Om oss
Söder & Co bemannar företag och andra organisationer genom inhyrning, rekrytering och inhyrningsrekrytering. På så sätt skapar vi både karriärmöjligheter för människor och kostnadseffektivitet för företag. Vi tror på långsiktiga relationer och arbetar därför engagerat med en lokal och personlig närhet till våra kunder och konsulter.