OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Helpdesk 1-line IT support
Till vår kund som erbjuder cloud, IT och Printlösningar som även befinner sig i en expansiv fas, söker nu en person som ska hjälpa till och stötta deras kunderna med bland annat felanmälningar relaterade till olika IT tjänster.
Om tjänsten
Svara på inkommande samtal och mail via ärendehanteringssystem
Kategorisera och insamla information
Eskalera ärenden till rätt affärsområde/avdelning/resurs/part
Arbetet präglas av struktur, rutiner och processer
Om dig
Du har en gymnasieexamen
Du är tålmodig och lugn i ditt arbete
Du trivs med att arbeta och samarbeta med dina kollegor
Du arbetar strukturerat och är duktig på att hantera många uppgifter samtidigt
Du är engagerad och ger alltid den bästa kundupplevelsen
Du gillar kundkontakt och är väldigt kommunikativ
Kvalifikationer som är meriterande
Ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift (KRAV)
Microsoft klientmiljöer
Enklare AD- och serveradministration
Office365/molntjänster
CopyPrint
Urval och intervjuer sker löpande, så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på olivera.cvetkovic@kraftsam.se
Varmt välkommen med din ansökan!