OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Idag finns Randstad i tjugo länder med över 2.500 lokal avdelningar i Europa, Nordamerika och Asien. På Randstad har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom Administration, Kontor, Ekonomi, Finans, Teknik, IT, Produktion & Lager. Med ca 700 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Nyköping, Norrköping och Västerås är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag. Varje dag går runt 325.000 Randstad-medarbetare ut och jobbar hos våra kunder, inom alla tänkbara branscher. Det gör Randstad till ett av de största bemanningsföretagen i världen. Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega. Vi söker nu en service inriktad Helpdeskmedarbetare med receptionsansvar till vår uthyrningsverksamhet och ett uppdrag beläget i södra Stockholm. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som konsult hos en av våra kunder i Stockholm. Du är vår kunds ansikte utåt och tar emot inkommande supportärenden direkt över telefon. Som Helpdeskmedarbetare tar du emot kunders supportförfrågninger, en del löser du direkt över telefon och andra registrerar du i ärendehanteringsssystemet. Du svarar även på kunders förfrågningar om sina ärendens status och deras produktförfrågningar. Det ingår även att hantera kunders användarkontorn i programmet. Du har även ansvar för telefonväxel, tar emot besökare och gör i mån av tid lite allmänna lokalgöromål. Utbildning / Erfarenhet Vi söker dig med utbildning inom IT eller motsvarande kunskaper inhämtade genom arbetserfarenhet. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av arbete i helpdesk/support samt kunskap om nätverk och affärssystem. Kunskaper om kontoadministration på server är meriterande. Personliga egenskaper Du är serviceinriktad, prestigelös, driven och positiv. Det är av stor vikt att du är pedagogisk och stresstålig. Du skall gilla att arbeta med telefonen som redskap och möta olika typer av människor över telefon.Du kommunicerar obehindrat på svenska, engelska och har inga problem med de nordiska språken. För att söka tjänsten vill vi att du registrerar dig via vår hemsida. Då tbehovet är omgående kommer vi genomföra löpande intervjuer. Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström