Helpdesk - 3st serviceinriktade personer

Arbetsbeskrivning

Vi söker just nu efter 3 stycken personer som skall ingå i en Helpdesk/Service Desk hos vår kund. Du som helpdeskmedarbetare kommer att vara del av supportgruppen som främst jobbar med att lösa problem och ger supportstöd till kundens olika kunder. Helpdesken är schemalagd årets alla dagar mellan 06.00 - 22.00 där varje individ ingår i ett rullande schema. Du kan med god framförhållning planera ditt arbets/privatliv utefter dina arbetstider. Till vardagen hör bl.a. - Hantera ärenden i ett system och tillse att dessa löses eller eskaleras. Det är mycket viktigt att känna ett ansvar över sina ärenden och tillse att dessa löses/följes upp - Arbeta i realtid och att vara proaktiv - Kommunicera med kund i tal och skrift - Arbeta enligt kundserviceschema Kompetens: - Minst ett års erfarenhet av helpdeskarbete - Mycket goda kunskaper inom Microsofts operativsystem och kringliggande vanliga mjukvaror. - Kunnig kring PC-hårdvara - Mycket god vana att hantera ärenden via telefon - Ha en egen vilja att förbättra saker och driva igenom frågor - Analytisk förmåga att felsöka ärenden och se logiska lösningar och dra paralleller till tidigare case. Meriterande: - Kunnig inom el och mekanik - Arbetat med databaser - Kassaapplikationer Du har en inställning som person som är: - Positiv - Engagerad - Drivande - Resultatinriktad - Ödmjuk - Flexibel

Sammanfattning

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024