OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vi söker nu en Helpdesk agent för omgående start!
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifterna varierar utifrån såväl ärenden som vilken nivå av support du ingår i, men innebär att på ett serviceinriktat och pedagogiskt vis arbeta med felsökning/felavhjälpning, installationer, problemlösning, hantering av beställningar, uppföljning av ärenden, etc. Du ger support genom kanaler så som telefon, mail och ärendehanteringssystem, men också genom on-site support.
Din bakgrund
För att vara framgångsrik i rollen som Helpdesk agent krävs att du har ett stort intresse för IT/Teknik. Vi söker dig som sedan tidigare har tidigare erfarenhet av arbete i Helpdesk/IT-support/Service-desk och/eller själv har arbetat upp IT-färdigheter.
Som person är du serviceminded, driftig, analytisk och har god prioriteringsförmåga. I ditt förhållningssätt till kollegor och kunder är du lyhörd, öppen för andras lösningar och erfarenheter samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och får saker att hända. Du är dessutom ansvarstagande, social, lyhörd och har god vana av att hantera stressiga situationer.
Om företaget
Bolaget är multinationellt och otroligt högt ansedda inom sitt område. Vidare erbjuds du en fantastisk vardag med andra konsulter och kollegor och du kommer få alla verktyg du behöver för att utvecklas i din yrkesroll.
Fast lön samt mycket goda tillkommande förmåner ingår. Tjänsten är heltid med start enligt överenskommelse.
Intervjuer hålls löpande och med bakgrund av omgående start kan tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 31/8, 2018 så skicka in din ansökan redan idag!
Vid frågor om tjänsten kontakta Henrik Nordh på 076-394 22 04.