Helpdesk -First line support

Arbetsbeskrivning

Vi söker ett antal Supportspecialister till first line support
Uppdraget innebär att som supportspecialist vara användarnas stöd via telefon vid införandet av Outlook 2013
Medarbetarna kommer att sitta i ett gemensamt rum och ta emot samtal från användare vars e-postsystem migreras från Lotus Notes till Outlook. Antalet migreringar per dag är ca 1500 st och supporten avser i huvudsak webbklient och mobil lösning.
Målsättningen är att merparten av de ärenden som rings in ska lösas direkt med användaren i telefonen Uppdraget omfattar teknisk support,

Du som söker ska ha hög kompetens i Outlook 2013 och ha erfarenhet av att arbeta inom First Line support.
Du behöver ha god erfarenhet av att ge teknisk support i större nätverk. Den tekniska kompetensen ska innefatta PC, skrivare och nätverk. Som person ska du även vara en serviceinriktad problemlösare, god lyssnare, flexibel och kunna hantera kundkontakter professionellt.

Du kommer att ingå i ett nytillsatt team av helpdeskmedarbetare.
Tillträde omgående!
Intervjuer sker därför löpande!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: WAY AHEAD AB SÄVEDALEN
  • 7 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • stor möjlighet till förlängning
  • Publicerat: 14 oktober 2013

Besöksadress

TILLFÄLLAVÄGEN 15
SÄVEDAELN

Postadress

TILLFÄLLAVÄGEN 15
SÄVEDALEN, 43363

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024