Helpdesk - First line support

Arbetsbeskrivning

Proffice arbetar för en modernare arbetsmarknad. Vi förstärker företag och organisationer med nya medarbetare, temporärt genom uthyrning och permanent genom rekrytering. Proffice är en utpräglad serviceorganisation och för att trivas hos oss måste du brinna för att ge service och göra ett bra jobb. Proffice är ett av de äldsta och största bemanningsföretagen i Sverige med kontor över hela landet. Vi söker för kunds räkning en person som ska kunna norska samt engelska flytande i skrift och tal, gärna också svenska. Uppdraget beräknas starta omgående och pågår 3-6 månader framåt. Arbetstider är mellan 8.00-17.00. Arbetsuppgifterna är att ta hand ärenden ifrån företagets externa kunder i Norge. Kunderna kan registrera ärenden via telefon, mail eller via webben. Personen ska ansvara för att informationen på ärendena har sådan kvalitet att en applikationsexpert på företaget kan utreda ärendet vidare. Översättning till engelska ska göras då koncernspråket är engelska. Du ska ta hand om frågeställningar ifrån kunder under ärendets livscykel. Även översättning till norska ifrån engelska ingår i jobbet. Du som söker är kommunikativ och serviceminded, du har bra social kompetens och kan arbeta i grupp. Du ska kunna arbeta utifrån en specifik process. Som person är du strukturerad, noggrann och kvalitetsmedveten samt är intresserad av problemlösning och utredning av problem. Du är duktig på att översätta mellan norska och engelska. Även svenska och engelska är en merit. Bra datorvana och mycket goda kunskaper i Microosoft Office paket samt Windows är ett krav.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010