OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning en person till företagets Helpdesk.Vår kund erbjuder teknisk kompetens och är verksamma inom husbyggnad, energi, samhällsbyggnad, projektledning, miljö, säkerhet och brounderhåll.Företaget ingår i Europas femte största teknikkonsultgrupp och är rikstäckande i Sverige med cirka 900 konsulter på 25 orter. Dina arbetsuppgifter är främst att ge klientsupport till företagets internt anställda.Stor del av arbetet kommer att vara riktat mot persondatorer men det kommer även att förekomma synkning av telefoner, programvaruhantering och distribution etcetera.Supporten kommer till stor del att ske via telefon.Dina arbetsuppgifter kan växa då företagets support inom kort kommer att få ett större ansvar inom IT. Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder.Tjänsten har mycket goda möjligheter att leda vidare till en rekrytering. Krav på person: Vi söker dig som har erfarenhet av att ha arbetat med support och som har mycket god dataförståelse.Det är viktigt att du är kunnig inom mobiltelefoni, och det är ett krav att du har goda kunskaper om PC, Windows 2000 och Active Directory. Som person söker vi dig som är strukturerad, kvalitetsmedveten, driven och självgående.Du måste trivas med ett högt arbetstempo och vara duktig på att skapa relationer. Kravet på erfarenhet kan vägas upp av rätt personlighet och en stark vilja att lära sig och utvecklas - företaget erbjuder utbildning för rätt person. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl