OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av Cisco IPCC och söker uppdrag till hösten? Då kan det här vara något för dig! Om Företaget Bravura söker en helpdesk-medarbetare inom Cisco IPCC till ett spännande företag inom telekom. Vår kund är en av Sveriges ledande telekomleverantörer och erbjuder kommunikationslösningar mot företagskunder i Norden. Arbetsuppgifter I rollen som helpdesk-medarbetare kommer du att jobba i Cisco contact center och bland annat hjälpa användare med ärenden, göra felsökningar sköta systemuppdateringar.Detta är ett bemanningsuppdrag som stäcker sig från september 2014 till årsskiftet med eventuell förlängning. Formella krav - Erfarenhet av Cisco IPCC (IP Contact Center)- Kunskaper i Cisco CVP (Customer Voice Portal- God teknisk förståelsePersonliga egenskaperVi söker dig som är engagerad i ditt arbete, är driven och har en god förståelse för service. Övrig information Start: September 2014Plats: GöteborgLön: Enligt överenskommelseKontakt: Bravura, tel. 031-788 09 83Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!