OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Dina arbetsuppgifter
Just nu söker vi en Helpdeskmedarbetare på vår kund i Solna, Stockholm. Vi söker dig som gillar kundkontakt, du är inte rädd för utmaningar, samtidigt som du vill utvecklas i rollen som Helpdeskmedarbetare! Låter detta spännande? Tveka inte att skicka in din ansökan!
Uppdraget som Helpdeskmedarbetare innebär att serva och supporta in-house personal samt externa beställare. Arbetet kräver god datavana och servicekänsla. Som Helpdeskmedarbetare hos vår kund kommer du att hantera ärenden och samtal inom sjukvårdssektorn. Detta sker via chatt och telefonsamtal där du bemöter frågor och ärenden som behöver lösas kort eller långsiktigt. Det kan vara mycket som händer under ett arbetspass, vilket innebär att du som söker tjänsten kan hantera olika miljöer och situationer med ett lugn. Detta innebär även att det är en styrka att vara lösningsorienterad och att du ser eventuella hinder som möjligheter! Du kan prioritera och estimera tid och resurser rätt. Tillsammans med ett härligt och glatt team sitter du i fina lokaler, där samarbete och god kommunikation är viktigt.
Rollen kräver både stor kunskap och stor förståelse för samtliga arbetsroller inom serviceorganisationen. För rätt person är det här en spännande och bred roll!
Exempel på arbetsuppgifter:
• Registrera och hantera felanmälningar och beställningar i ärendehanteringssystemet Maximo
• Följa upp och avsluta ärenden i Maximo
• Kontinuerligt uppdatera verktyg och hjälpmedel - kundens egen framtagna Wikipedia, interna arbetsinstruktioner etc.
• Aktivt arbeta med förbättringsförslag
• Upprätthålla en god dialog med medarbetare, kunder och leverantörer
Uppdraget är på 50% med start senast 30 maj och tillsvidare. Arbetstiderna är varierade och sker mellan måndagar-söndagar, förlagda mellan kl. 06:45-19:40.
Din profil
Vi ser att du som söker har tidigare erfarenheter som telefonist eller kundtjänsthandläggare. Du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska. Meriterande är om du har tidigare erfarenheter av olika typer av ärendehanteringssystem. Vi ser även att du som söker har en annan huvudsaklig sysselsättning, är studerande eller är pensionär.
Som person är du glad och trevlig och tycker om att vara i sociala sammanhang.
Ansökan
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.
Varmt välkommen med din ansökan via clockworkpersonal.se
Om du har frågor kring processen får du gärna höra av dig till Kiara Bergqvist via e-post kiara.bergqvist@clwork.se. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!