Helpdesk och supporttekniker, heltid

Arbetsbeskrivning

Information om uppdraget För ett stort tekniktungt företag i Stockholm söker Maxkompetens just nu efter helpdesk och supporttekniker.Arbetet kommer att fokusera kring support av företagets produkter främst inom sedelhanteringsutrustning.Vidare så kommer arbetsuppgifterna innefatta övervakning av maskiner med hjälp av övervakningssystem, avhjälpa fel med hjälp av detta system samt genom att ringa in personal och guida dem.Företaget sitter i helt nya lokaler i centrum i Kista och man kommer att arbeta i en grupp av c:a 10 personer.I Stockholm arbetar strax över 100 personer men företaget finns över hela världen. Krav på person Vi söker dig som har erfarenhet från service/support av skrivare, hårdvara och/eller sedelhanteringsutrustning.Vidare är det viktigt att du har god allmän teknisk kunskap samt att du är driven, social och framåt. Du måste känna dig bekväm med att använda telefonen för att guida och handleda folk.Ibland kan det uppstå stressiga situationer så det är också viktigt att du trivs i en sådan miljö.Noggrannhet och ansvarskänsla är en förutsättning då du skall kunna arbeta i grupp såväl som självständigt.Du får heller inte vara tidigare straffad för ekonomisk brottslighet.Utdrag ur brottsregistret kommer att krävas.Ansökan: Skicka en intresseanmälan genom vår hemsida www.maxkompetens.se och motivera varför just du passar för tjänsten.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010