Helpdesk personal sökes i Stockholm

Helpdesk personal sökes i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker helpdesk personal omgående som kan leverera en hög service och har minst ett års erfarenhet av liknande arbete.

Om uppdraget

Uppdraget ska starta omgående och pågår i 6 månader. Arbetstiderna är 8-17 mån-fre men även kvälls- och helgarbete kan förekomma. Arbetsplatsen är placerad i central Stockholm.

Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas!

Dina arbetsuppgifter

Arbetet innebär felsökning och användarsupport gällande datorer, mobiltelefoner, surfplattor samt andra typer av ärenden som behöver lösas inom bl.a. mötesteknik och mjukvara. Du kommer arbeta bland flera kontaktytor så som en servicedesk och ta emot inkommande ärenden i person. Arbetsmiljön ställer krav på ett högt tempo och att du har en god social och pedagogisk förmåga och att du kan leverera en hög service.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning

- Minst 1 års arbetslivserfarenhet utav IT-support inom kundservice över telefon eller servicedesk där man arbetat med felsökning och användarsupport på datorer, mobiltelefoner eller surfplattor.

- Goda kunskaper i MS Office

- Goda kunskaper i om Windows operativsystem

- Flytande svenska, såväl i tal som skrift

- Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, sanna.perjons@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070- 884 96 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juni 2023
  • Ansök senast: 6 december 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Service desk support

Service desk support

20 november 2024

Supporttekniker - 1st line

20 november 2024

20 november 2024