OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Helpdeskmedarbetare till konsultuppdrag!
NÄR: Torsdagen den 29/10 kl 13.30-14.30 (drop-in)
VAR: Arbetsförmedlingen Stockholm City, Tunnelgatan 3,
(T-bana: Hötorget).
Tag med dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med arbetsgivaren. Beroende på hur många som kommer för att söka jobbet får du vara beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Presentation
Är du en erfaren helpdeskmedarbetare? Då är det kanske dig vi söker.
Nu söker vi helpdeskmedarbetare till vår konsultverksamhet. Tjänsten är på konsultbasis och heltid beräknas starta omgående och pågå i fyra månader framåt. Du kommer att vara placerad på vår kunds kontor som är beläget i centrala Stockholm.
Poolia är ett möjligheternas företag där du kan växa och utvecklas i din yrkesroll i ett rasande tempo. Genom oss får du tillfälle att jobba på populära arbetsplatser hos företag med välkända varumärken.
Att vara konsult på Poolia är ett strategiskt steg i din karriär. Du hamnar i strålkastarljuset - både hos oss på Poolia, hos våra kunder och de medarbetare du kommer i kontakt med på de arbetsplatser du befinner dig. Missa inte chansen att bli en av våra eftertraktade konsulter.
Arbetsuppgifter
Under uppdraget kommer du att hjälpa användare på klientsidan och till viss del med serversidan.
Utbildning/erfarenhet
Vi tror att du har en adekvat IT-utbildning och några års erfarenhet av arbete i helpdesk. Det är ett krav att du har goda kunskaper i Windows, Office-paketet och Citrix/tunna klienter. Du skall även kunna Windows-server, Exchange och mobiltelefoni/backbone-telefoner samt vara bra på att lösa problem som exempelvis synk-hantering och tunna klienter.
Det är ett krav att dina engelskkunskaper är mycket goda, såväl i tal som skrift.
För att lyckas och trivas i rollen som helpdeskmedarbetare tror vi att du är effektiv, engagerad och servicesinnad. Du tycker om att arbeta med många kontaktytor, har stor social närvaro och vet vad som krävs i en servicedesk. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rebecka Ekberg
Johanna di Sivo
Johan Rundqvist
Tobias Munoz
Maria Thunholm Reinhold
Robert Gadomski
Johan Rundqvist
Tobias Munoz
Anna Höggren
Maria Thunholm Reinhold