OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som gillar problemlösning i kombination med service i värdsklass! Här kommer du att erbjudas en arbetsplats med härlig företagskultur, prestigelösa och inkluderande kollegor där du kommer att uppmuntras att använda din kreativa och innovativa sida vara dag!
Gigget:
I rollen som Helpdesk tekniker får du chansen att applicera dina Mac-kunskaper samtidigt som du gör karriär på ett av Sveriges mest välkända företag.
- Vara del av en utvecklande miljö med väldigt varierande arbetsuppgifter, eftersom man sällan stöter på samma problem och utmaningar så kommer du ständigt att utvecklas och lära dig mer
- Att ingå i ett varmt, inkluderande team där man värderar god stämning och att ha kul på jobbet
Som supporttekniker är dina huvudsakliga uppgifter att arbeta med felsökning, dokumentation och administration kopplat till Mac. Exempel på arbetsuppgifter kan tillexempel vara:
- Administrera och driva Mac plattformen i Jamf
- Support via ärendehanteringssystem,telefon, remote, onsite & besökare
- Administration i katalogtjänster AD/Azure
- Stötta upp med allmän IT-support
Vi söker dig som:
Utöver mycket goda Mac-kunskaper ser vi att du har:
- Utbildningsbakgrund inom Mac eller arbetserfarenhet av liknande uppdrag
- Goda tekniska kunskaper
- Erfarenhet av Jamf
- Talar flytande svenska och engelska
Det är även meriterande om du har erfarenhet av Apple Business Manager samt att ha arbetat i ServiceNow eller annat ärendehanteringssystem men inget krav.
Stämmer detta in på dig, välkommen med din ansökan redan idag!