Helpdesk-tekniker | Stockholm | Experis

Helpdesk-tekniker | Stockholm | Experis

Arbetsbeskrivning

Är du utbildad inom dataområdet eller har arbetslivserfarenhet av IT-support? Vill du arbeta med att ge förstklassig service till vår kunds användare och hjälpa och vägleda dem för att underlätta deras vardag? På Experis söker vi nu IT-Helpdesk för ett konsultuppdrag hos vår kund, en myndighet i Stockholm. Läs mer om jobbet nedan och varmt välkommen med din ansökan!

Ort: Stockholm
Start: Omgående
Omfattning: 100 %



Arbetsbeskrivning

I den här rollen kommer du att ge teknisk support över mejl och telefon, hjälpa kunder eller användare som har problem med sina datorer, telefoner eller system och administrera konton och behörigheter till olika system. Du kommer även att lösa olika typer av tekniska ärenden över telefon. Rollen är dynamisk och bjuder på variationsrika arbetsdagar där även samarbete med andra avdelningar kan förekomma.



Din profil

Vi söker dig som har:

* Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning och minst 2 års erfarenhet av liknande arbete
* Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet
* Goda kunskaper i MS Office
* Kunskaper om ärendehanteringssystem
* Goda kunskaper av ITIL
* Välbekant med GDPR

Som person är du självgående och tycker om att lära dig nya saker, du har även en god prioriteringsförmåga. Du arbetar strukturerat och kommer gärna med förslag och idéer för att öka kvaliteten.



Att vara konsult hos Experis

Hos oss är du med och bidrar till att våra kunder lyckas, oavsett roll eller hur länge du varit hos oss. När du är ute på uppdrag har du en dedikerad konsultchef som alltid jobbar för att hjälpa dig utvecklas. Tillsammans tar vi fram en unik karriärplan för att du ska nå dina mål.

På Experis får du även fördelen av att ingå i vår globala koncern ManpowerGroup. Hela koncernen arbetar efter tydliga värderingar vilket innebär att vi tror på din förmåga samt ser kraften i kunskap och innovation. För 12e året i rad har vi vunnit utmärkelsen "World's most ethical company" vilket vi är mycket stolta över.

Det finns många anledningar att trivas på Experis och vi hoppas att du kommer att känna detsamma.



Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV. Urval sker löpande så ansök redan idag! Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har frågor om våra uppdrag eller om rollen som konsult är du välkommen att kontakta konsultchef Philip Erlandsson på Philip.erlandsson@se.experis.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 december 2023
  • Ansök senast: 18 januari 2024

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024