OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning två helpdeskmedarbetare. Kunden är en av världens ledande aktörer inom områden som IT, Elektronik och Elteknik. Företagets kunder finns inom flera av näringslivets branscher, bl.a. inom bank- och försäkring, industri och den offentliga sektorn Du kommer att arbeta inom den del av organisationen som specialiserat sig på teknisk service och support för datasystem i stora organisationer. . Avdelningen för service av bankomater och biljettautomater behöver nu förstärkas med två kundtjänstmedarbetare. Som kundtjänstmedarbetare består din främsta uppgift utav att övervaka bankomater och biljettautomater med hjälp av övervakningssystem, avhjälpa fel med hjälp av systemet och guida personal på plats vid problem. I arbetsuppgifterna ingår det dessutom att registrera fel och föreslå tänkbara åtgärder till serviceteknikerna. Kunden har kontor i Solna. Vi söker dig som har teknisk utbildning och gärna erfarenhet av teknisk kundtjänst/helpdesk. Vidare bör du vara serviceinriktad, ha erfarenhet av att arbeta med telefonen som arbetsredskap, vara generellt intresserad av teknik och ha en grundläggande förståelse för mekanik.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl