OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Framtiden AB söker för kunds räkning en utåtriktad och tekniskt duktig person för arbete med IT-support Om kunden: Vår kund erbjuder små till medelstora företag och organisationer professionella IT-tjänster genom kombinationen webbyrå och IT-support och befinner sig just nu i en expansionsfas. Arbetsuppgifter och omfattning: Din huvudsakliga arbetsplats kommer att vara i en helpdesk där du har ansvaret för att snabbt och effektivt lösa kunders it-problem via telefon och mejl. Frågorna rör allt ifrån de enklaste problemen till mer komplicerade ärenden. Skallkrav: Du som söker bör ha vana, eller önskan att i förlängningen arbeta med Helpdesk-arbete samt ha grundläggande tekniska kunskaper och erfarenheter. Meriterande: Det är meriterade med kunskaper i funktionalitet och felsökning i Windows XP, hantera användaradministration i PC-miljö såsom AD, Exchange och Novell, samt ha kunskap av printer-hantering. Övrigt: Du erbjuds en viktig roll i ett team av öppna och utåtriktade kollegor där du som är pigg och glad kommer att trivas väldigt bra! Personliga egenskaper: Vi tror att du är en pedagogisk person som kan förklara teknik på ett förståeligt sätt, oavsett vilken nivå den du pratar med är på. Du är engagerad och lösningsfokuserad i dina arbetsuppgifter och har en genomgående positiv inställning till arbete och kollegor. Du är prestigelös då det på företaget är högt i tak och konstruktiv kritik är en del av företagets sätt att utvecklas. Upplärning sker löpande och du växer in i rollen med tiden. Arbetstider och anställningsform: Heltid/Dagtid Du kommer att vara anställd av Framtiden AB och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Kommun: Malmö Tillträde: Omgående Vi behandlar ansökningar löpande. Välkommen med din ansökan! Ansökan senast: 2010-10-31 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Susanne Wieslander, personalansvarig.