OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Idag finns Randstad i tjugo länder med över 2.500 lokal avdelningar i Europa, Nordamerika och Asien.På Randstad har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom Administration, Kontor, Ekonomi, Finans, Teknik, IT, Produktion & Lager.Med ca 700 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Nyköping, Norrköping och Västerås är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag.Varje dag går runt 325.000 Randstad-medarbetare ut och jobbar hos våra kunder, inom alla tänkbara branscher.Det gör Randstad till ett av de största bemanningsföretagen i världen.Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega.Vi söker efter 5 nya helpdeskmedarbetare till vår uthyrningsverksamhet.Arbetsuppgifter[ [Arbetsuppgifterna består i att ta emot samtal via företagets helpdesk.Tillsammans med övriga kollegor i en helpdesk funktion ansvarar du för att lösa användarens problem via telefon.Frågorna rör allt från enkla till specifika frågor i interna system.Utbildning / Erfarenhet [Lägst gymnasieutbildning med inriktning mot Data alternativt eftergymnasial utbildning som PC-samordnare-/datateknisk utbildning eller motsvarande.Datorvana samt erfarenhet av att arbeta i Office paketet är ett krav.Du har gärna erfarenhet utav kundservice och gärna från en IT/teknikorienterad bransch.Personliga egenskaper [ Detta jobb passar dig som gillar att jobba i team, är lyhörd och tycker om att ge service till återkommande kunder.Du är en engagerad lyssnare och ser möjligheter i stället för problem.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051