OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad person som arbetat i servicedesk, gärna med ITIL erfarenhet, så vill vi gärna träffa dig.
ARBETSUPPGIFTER
För att klara av arbetet krävs god kommunikativ förmåga och telefonvana. Du kommer att arbeta i supportcentrets första linje och arbetsuppgifterna innebär att via telefon, e mail och remoteverktyg hjälpa användare med deras IT-relaterade problem rörande arbetsplats, mobiltelefoner, skrivare och applikationer. Alla ärenden registreras i ärendehanteringssystem.
ERFARENHET/KOMPETENS
Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Erfarenhet och kunskaper i Exchange, Active Directory, ITIL, Windows XP, Windows 7, skrivare och mobiltelefoni.
Det är viktigt att du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat.
Hög känsla för service
PERSONLIGA EGENSKAPER
Du är positiv, driftig och brinner för att hjälpa till. I rollen som konsult är det viktigt att du är social och gillar kontakten med olika typer av människor. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
ATRIVO
Atrivo har sedan starten 2003 fokuserat på att leverera erfaren kompetens inom området IT-infrastruktur. Vår ambition är att vara Stockholms vassaste leverantör av supportspecialister, drifttekniker, tekniska projektledare samt olika typer av linjeroller.
Vill du jobba med IT är det hos Atrivo du ska vara!