Helpdeskmedarbetare till Örebro

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har Adecco ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat.Adecco i Örebro söker nu en helpdeskmedarbetare till en av våra kunder i Örebro. Uppdraget Vi söker en helpdeskmedarbetare med spetskompetens inom Active Directory.Du kommer att tillhöra vår kunds supportavdelning och ansvara för att ge god support till deras kunder/slutanvändare. Startdatum är preliminärt första februari och arbetstiderna är 07.00-16.00 alt.08.00-17.00 Vem söker vi?Vi söker dig som har: * goda kunskaper i Officepaketet, MS Outlook specifikt, Active Directory och av administrativa arbetsuppgifter.Önskvärt är: * om du förutom svenska och engelska kan danska och/eller finska.* erfarenhet av ärendehanteringssystem, Lotus Notes, Citrix kompetens, kunskaper inom LAN, mobilt bredband och ip-telefoni.* Som person bör du vara stresstålig och tolerant samt ha erfarenhet från något serviceyrke. Intresserad?Välkommen med din ansökan så snart som möjligt.Urval sker löpande.Vi tar emot ansökningar via vår CV-databas.Du ansöker till tjänsten genom att registrera ditt CV via www.adecco.se Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Örebro
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 14 januari 2009
  • Ansök senast: 16 januari 2009

Liknande jobb


18 november 2024

8 oktober 2024

6 november 2024

Teknisk administratör - Stockholm

Teknisk administratör - Stockholm

5 november 2024