Helpdeskpersonal

Arbetsbeskrivning

Vi har en fortsatt efterfrågan på våra tjänster och behöver därför utöka med fler duktiga konsulter.Vi behöver dig som är driven och vill arbeta som It-konsult inom området helpdesk/firstlinesupport hos våra kunder i Stockholmsområdet.Du blir tillsvidareanställd hos Elan med placering hos kund.Vem är du?Vi har stort behov av dig som har arbetslivserfarenhet från helpdesk/firstline support.Vi vill att du har kunskaper inom Windows 2000/2003 server, XP, Office 2003, Outlook, Active Directory, Exchange, Citrix, nätverk, hårdvara m.m.Det viktiga är att du har erfarenhet av att arbeta i helpdesk/firstlinesupport är självgående, social och är bra på att ta kunder. Vad kan vi erbjuda dig?Som konsult på Elan erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher.Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag.Vi erbjuder dessutom våra anställda It kurser on-line med möjlighet att ta certifikat.Ansökan Ansökan sker genom att du registrerar dig på www.elanit.se och kopplar din ansökan till den aktuella tjänsten.Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan omgående.Om Elan Elan är marknadsplatsen för IT-kompetens - ett av världens ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT.Med tempo och precision erbjuder vi hög kvalitet, flexibilitet och kostnadseffektivitet till våra kunders kompetensförsörjning.Elan finns på 57 orter i 17 länder med över 10 000 konsulter.Vi genomför 3 000 rekryteringar världen över varje år.I Sverige finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Växjö, Linköping, Skövde och Sundsvall med totalt 800 medarbetare.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Elan IT
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 29 april 2010
  • Ansök senast: 27 maj 2010

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024