OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Elan är marknadsplatsen för IT-kompetens - ett av världens ledande konsult- och bemanningsföretag inom IT.Vi hyr ut konsulter och rekryterar personal inom projektledning, systemutveckling, affärssystem, infrastruktur, användarsupport, databasadministration, kravhantering och IT-arkitektur.En stor del av vår verksamhet är inriktad på outsourcing av lösningar inom kompetensförsörjning. Elan finns på 55 orter i 16 länder med en global omsättning på nära en halv miljard euro och en årlig tillväxt på 25 %.Vi har över 7 000 konsulter och förmedlar rekryteringar till 10 000 företag världen över.I Sverige finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Växjö med totalt 900 medarbetare.Läs mer på www.elanit.se.Till våra kunder i Skaraborg söker vi helpdeskpersonal Arbetsbeskrivning Du arbetar med 1st line support och löser användares IT-problem på ett effektivt och serviceinriktat sätt. Vem är du?Du har erfarenhet av -AD -Office-paketet -VPN -Fjärrstyrning Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska.Som person är du serviceinriktad, har lätt för att samarbeta och arbetar gärna i ett högt tempo. Vad kan vi erbjuda dig?Som konsult på Elan erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher.Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Ansök direkt och motivera varför vi ska välja just dig!Urval och intervjuer kommer att ske löpande.