OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Elan är marknadsplatsen för IT-kompetens - ett av världens ledande konsult- och bemanningsföretag inom IT.Vi hyr ut konsulter och rekryterar personal inom projektledning, systemutveckling, affärssystem, infrastruktur, användarsupport, databasadministration, kravhantering och IT-arkitektur.En stor del av vår verksamhet är inriktad på outsourcing av lösningar inom kompetensförsörjning. Elan finns på 55 orter i 16 länder med en global omsättning på nära en halv miljard euro och en årlig tillväxt på 25 %.Vi har över 7 000 konsulter och förmedlar rekryteringar till 10 000 företag världen över.I Sverige finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Växjö, Skövde, Linköping och Sundsvall med totalt 900 medarbetare.Läs mer på www.elanit.se.Arbetsbeskrivning Du ska jobba för en utav våra kunder i helpdesk/support vilket innebär att du per telefon och mail ger datasupport. Vem är du?Du har jobbat några år med 1st line eller 2nd line support.* Du är ett proffs på Klienter XP * Har erfarehet av serverdrift * Har hög social kompetens * Är stresstålig * Har AD och Exchange erfarenhet och kunskaper Känner du dig träffad?Ansök då direkt och motivera varför.Elan som arbetsgivare Rätt uppdrag, på rätt plats, med stora möjligheter till fortsatt utveckling!Som konsult på Elan får du ett varierande arbetsliv i spännande uppdrag hos intressanta kunder.Vi är specialiserade på karriärer för konsulter och underkonsulter och ger dig möjligheten att arbeta utomlands genom vårt nätverk på 55 kontor i 16 länder.Vi vet vad som är viktigt för dig.Elan har kontor över hela världen, med djup kunskap inom ditt område.Det finns alltså stora möjligheter att vi har det perfekta uppdraget för just dig och din karriär.Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.Kontaktperson Anmäl ditt intresse för tjänsten genom ett registrerat CV på Elans hemsida: www.elanit.se. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.