OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av helpdesk och tycker om att ge god service? Då är detta tjänsten för dig! Vi söker dig som självständigt kan ansvara för dina arbetsuppgifter samt du har en relevant utbildningsbakgrund för tjänsten.
INFORMATION OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning fyra helpdeskmedarbetare.
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som helpdeskmedarbetare kommer du att arbeta med att se till att all IT-utrustning fungerar samt tillhandahålla servicestöd mot användare avseende hård- och mjukvara. Du kommer även att instruera användare i hur de ska arbeta med olika program samt att ge telefonrådgivning. Vidare är det du som administrerar IT-miljöer som t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer.
VI SÖKER DIG SOM
Har utbildning inom IT som lägst på gymnasienivå eller likvärdigt för denna tjänst. Du har minst tre års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter och gärna som helpdeskmedarbetare.
Efterfrågade specifika kompetenser:
-Goda kunskaper i svenska och engelska
-Grundkunskaper om relevant hårdvara och programvara, pc, kringutrustning och
operativsystem
- Goda kunskaper i kontorsstödsprogramvara, som t.ex. Officepaketet
Som person är du kunnig inom ditt kompetensområde och tycker om att hjälpa andra i att hitta lösningar på sina problem. Du arbetar självständigt och kan lätt sätta dig in i nya arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen så är du bra på att samarbeta, trivs med problemlösning och kan kommunicera din lösning på ett bra sätt till andra.
Har du vad som krävs?
Sök tjänsten genom att klicka på ?Sök jobbet?. Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail ume01@academicwork.se) under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
START: Omgående
UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid, en månad med chans till förlängning
UPPSKATTAD ARBETSTID: Dagtid
PLATS: Östersund
URVAL: Sker löpande
INFORMATION OM KUNDEN
Vår kund är en statlig myndighet som varje dag gör stor skillnad i personers vardag. Dem tillhandahåller tjänster åt privatpersoner och företag inom ramen för arbetsmarknaden. De tillhandahåller allt från statistik till utbetalningar och stöd till företag och privatpersoner. Det är en myndighet som arbetar med att utvecklas och förändra sin verksamhet. Du kommer att tillhöra verksamheten i Östersund och ingå i myndighetens IT-avdelning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Camilla Bäckelin
08-56 24 4867
Konsultchef Emelie Johansson
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson
031-339 73 21
Konsultchef Louise Grammatikas
031-3523382
0701617310
Consultant Manager Per Nordin
0722459288
Consultant Manager Per Nordin
070- 522 37 91
Konsultchef Catrin Wiberg
0313523372
0701619545
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-200 62 75
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-2006275
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson