OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten IT-Resurs AB är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom IT.Vi erbjuder tjänsterna personaluthyrning, rekrytering, konsultförmedling samt personalomställning inom vårt kompetensområde.IT-Resurs ingår tillsammans med Resurs Bemanning AB och Resurs Care AB i Resurs-gruppen, en av Sveriges ledande bemanningskoncerner med en omsättning på över 300 MSEK och ca 800 anställda.Läs mer om oss på www.itresurs.se. Vi söker helpdeskspecialister för uppdrag hos kund inom försäkringsbranschen.Du kommer att arbeta med att -Svara på inkommande samtal, ta emot felanmälningar och beställningar från användare.-Felsökning och felavhjälpning via telefon och fjärrstyrningsprogram.-Arbeta med ärendehanteringssystem -Kommunicera i skrift och tal på både Svenska och Engelska -Prioritera ärenden, och skicka olösta ärenden vidare till 2:nd line Krav på arbetssökande Du har minst två åre erfarenhet av helpdesk.Du talar och förstår både Svenska och Engelska.Du har goda kunskaper i Office, Exchange, Active Directory, nätverk, hårdvara, skrivarhantering samt goda kunskaper i Windows 2000/XP.Vidare är du social och tycker om att arbeta med och hjälpa människor.Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jen Scheffel som är ansvarig rekryterare.Ansök genom att lägga in dina uppgifter på: www.itresurs.se Om du redan har en profil hos oss, kan du lätt koppla den till annonsen. Välkommen med din ansökan!!