Helpdesktekniker 1: st och 2:nd line till Babs P

Arbetsbeskrivning

Babs Paylink grundades i juli 1999 då vi övertog terminalverksamheten som tidigare låg inom Swedbank.Idag administrerar vi ca 40 000 fristående- och kassakopplade betalterminaler.Detta gör oss till marknadsledande i Sverige inom området säkra, snabba tjänster och hårdvara för betalning med kort.Verksamheten är fokuserad på att erbjuda kvalitativa produkter och tjänster tillsammans med en professionell service.Funktionshyra är ett verktyg vi därför valt att arbeta med för att säkerställa att våra kunder alltid skall känna sig trygga och att de har rätt betallösning.Välkommen och läs mer på www.babspaylink.se ______________________________________________________ Babs Paylink AB utvecklar betaltjänster och betalterminaler och tillhandahåller service och support till dess kunder.Företaget består av ca 35 anställda och behöver nu förstärka personalstyrkan i 1:st och 2:nd line med helpdesktekniker till vår terminalsupport. Är du en person som tycker om att hjälpa andra?Har du ett stort tekniskt intresse och en vilja att utvecklas?Då är det kanske dig vi söker! Vi söker helpdesktekniker som skall ge teknisk support på våra produkter där kontakten med användarna sker genom telefon och E-post.Frågorna är av varierande slag och rör allt från användning av programvara till mer avancerade kommunikationsproblem.2:nd line hanterar de ärenden som 1:st line ej kan lösa, vilket innebär problemlösning av en mer komplicerad karaktär.I rollerna ingår även viss merförsäljning av tilläggstjänster.Vi ser helst att personen skall ha erfarenhet av: . Helpdesk/ kundtjänst och/eller teknisk support . En bred teknisk kompetens och ett stort teknikintresse . TCP/IP . Kunskap kring nätverk .Hantera kunder/lösa problem via telefon Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.Då du är en viktig kontakt ut mot våra kunder krävs det att du är serviceinriktad, pedagogisk, ansvartagande och en duktig problemlösare.Du bör även ha ett förtroendeingivande sätt i telefon och uppskatta att arbeta i team.Babs Paylink AB eftersträvar en jämn könsfördelning och då vi för närvarande är fler kvinnor än män inom supporten, ser vi gärna manliga sökande.Vi erbjuder dig en utvecklande tjänst hos en arbetsgivare som är centralt belägen på Odenplan.Vi värnar om vår personal och har en generös personalpolitik.Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt då urvalet sker löpande.I denna rekrytering samarbetar Babs Paylink AB med IT-Resurs.Ansök gärna genom att klicka på länken nedan och registrera dig på www.itresurs.se.Märk din ansökan med "Helpdesktekniker".

Sammanfattning

  • Arbetsplats: IT-RESURS CNC AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 14 oktober 2008
  • Ansök senast: 14 november 2008

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024