OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aditro Aditro Customer Services är Nordens ledande kundserviceföretag.De drygt 3000 medarbetare hanterar varje år mer än 20 miljoner kundkontakter - dygnet runt, året runt.Vi finns på plats i Sverige, Finland, Danmark, Norge, Holland och Belgien.Vi har stor erfarenhet av att framgångsrikt driva omfattande och komplexa uppdrag för kunder inom bank och finans, försäkring, telekom, media, energibolag, ideella organisationer med flera.För mer information: www.aditro.com Helpdesktekniker sökes till Aditro i Piteå.Vi söker en serviceinriktad och professionell medarbetare till vårt kontor i Piteå.Du kommer att tjänstgöra i våran Helpdesk och hjälpa medarbetare i framförallt Piteå, men mycket kontakt och samarbete med våra andra kontor kommer att förekomma.Du bör ha en positiv inställning, vara noggrann och ha en vilja att göra att så bra arbete som möjligt.Du måste behärska Engelska språket väl i tal och skrift.Du kommer att arbeta med.. Support helpdesk.Primärt Piteå men även hjälpa våra övriga kontor och kollegor.. Kunskap i Microsoft Office 2003/2007 .System underhåll och uppgraderingar . Windows Active Directory administration / underhåll . Windows NTFS administration . Program i Windows Terminal services miljö . Konfiguration av applikationer . Telefoni i callcenter miljö . Installation, felsökning och underhåll av arbetsstationer . Vaktmästarsysslor (Kontakter med hyresvärd, möblering, kabeldragning, montering, mm) .Underhåll av kringutrustning som Printers, projektorer, kopiatorer.Är du intresserad och ser att detta passar dig?Skriv en ansökan och beskriv din kompetens och erfarenhet inom ovanstående områden.För att utjämna könsskillnader ser vi gärna kvinnliga sökande.